Новости, нововведения, изменения в работе, скидки, доставка посылок, уровень кредита, минимальная сумма заказа и другая информация для Консультантов/Представителей AVON
Главная » 2015»Июнь»7 » Розміщення замовлення ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
19:37
Розміщення замовлення ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
Розміщення замовлення ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
Кожний з нас постійно рухається вперед для того, щоб реалізувати свої ідеї, мрії, плани. Avon розуміє, що час – це самий цінний фактор в досягненні цілей.
Саме для Вас Avon пропонує сервісну пропозицію Експрес-замовлення.
Зробіть всього три кроки:
Крок 1. оберіть зручний для Вас пункт видачі зі списку на сайті.
Крок 2. зареєструйте (або змінить) адресу доставки на Вашій персональній сторінці, та оберіть вид обслуговування «Експрес-замовлення».
Крок 3. через 3 години після реєстрації (або зміни) на Вашій персональній сторінці з'явиться вид обслуговування «Експрес-замовлення», виберіть даний вид замовлення.
Зверніть УВАГУ! За таким алгоритмом, Ви також можете змінити адресу доставки регулярного замовлення.
Деякі правила обробки експрес-замовлень*!
Основні зміни:
експрес-замовлення, які не пройшли автоматичну перевірку кредитного контролю в останню п’ятницю Кампанії, будуть видалені;
у разі неможливості обробки замовлення на наступний день після здачі він обробляється повторно до тих пір, поки не буде усунута причина його блокування;
причина блокування замовлення повідомляється Представнику в смс, яке відправляється на номер телефону, зареєстрований в Avon Mobile;
із замовлення сума якого перевищує ліміт кредиту не видаляється продукція, а Представник має можливість отримати весь замовлений товар після того, як зробить оплату перевищення.
Детальніше з правилами обробки експрес-замовлень ознайомтеся з інструкції.
Віримо, що нові правила дозволять зберегти кожне замовлення Представника і кожну одиницю, замовленої Клієнтами продукції Компанії Avon!
* Експрес-замовленнями вважаються всі типи замовлень, крім регулярних!
З умовами отримання експрес замовлення Ви можете ознайомитсь тут