Новости, нововведения, изменения в работе, скидки, доставка посылок, уровень кредита, минимальная сумма заказа и другая информация для Консультантов/Представителей AVON
Обирайте – Avon надає Вам декілька можливостей отримати інформацію: Самостійно: через Інтернет сайт my.avon.ua, за допомогою цілодобової підтримки Віртуального Телефонного Оператора або поспілкувавшись зі своїми колегами на Форумі. Повідомлення від Компанії: на мобільний телефон або на електронну поштову скриньку. Запитати в Центрі Контактів: через посилання «Зв’яжіться з нами» або зателефонувавши оператору.
Саме цей розділ Вам розкаже, що для цього необхідно.
ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ САМОСТІЙНО (ЦІЛОДОБОВО)
Сайт
Окрім тих можливостей, що пропонує Вам «Інтернет офіс» на Вашій персональній сторінці (див. тут) у Вас також є можливість переглядати наступну інформацію по Вашому рахунку:
Віртуальний Оператор(IVR)
Отримайте інформацію про Ваше замовлення, стан Вашого рахунку, зараховані кошти, зателефонувавши в будь-який зручний для Вас час впродовж доби за номерами:
Слідкуючи за підказками автовідповідача, Ви можете дізнатися про новини кампанії та персональну інформацію
Для користувачів, що підключені до послуги Avon Mobile,та телефонують з зареєстрованого номера, зникає необхідність вводу номеру особового рахунку та паспорту, система автоматично розпізнає користувача.
Якщо Ви не зареєстровані в Avon Mobile, то для отримання персональної інформації необхідно вказати Ваш номер особистого рахунку та номер паспорту.
Приклад: Ваш номер Представника – 11122111, а номер паспорту – 333444. Для отримання доступу в меню Вам необхідно набрати: спочатку 11122111, а потім, після сигналу, 333444.
Віртуальний Оператор надає спеціальний набір інформації для Представників та для Координаторів і Районних Менеджерів
Ви можете отримати загальну корисну інформацію:
Детальніше про набір інформації:
для Представників
для Координаторів
для Районних Менеджерів
Зверніть УВАГУ! Для успішного користування системою IVR необхідно, щоб телефон підтримував тональний режим набору цифр. Мобільний телефон автоматично працює в режимі тонового набору. Дисковий телефон не призначений для роботи з IVR.
Також, доступна попередня версія Віртуального оператора за номерами Вашого регіону:
У нашій Компанії Ви зможете вести щокампанійний облік інвойсів і квитанцій усіх замовлень, а також інформаційних повідомлень в електронном вигляді. Це дуже зручно - Вам більше не потрібно постійно зберігати паперові копії та історії усіх замовлень Ви можете зберігати їх в електронному вигляді: на робочому столі або на накопичувачі інформації. Для цього на персональній сторінці зайдіть до розділу "Мої замовлення", оберіть потрібну кампанію та номер інвойсу. Після чого зможете переглянути та зберегти інформацію про замовлення на робочому столі.
Зверніть УВАГУ! На персональній сторінці зберігається інформація про замовлення останніх 3-х кампаній. Тому ми рекомендуємо після обробки кожного із замовлень копіювати та зберігати її на робочому столі.
Інформаційний листок
Тут Ви знайдете важливу персональну інформацію щодо участі у Програмах, змінах у сервісі та появі нових можливостей. Для перегляду, на персональній сторінці зайдіть до розділу "Мої замовлення", оберіть потрібну кампанію та номер інвойсу. Ми рекомендуємо Вам завжди переглядати Інформаційний листок.
Форум
Ділимося, вчимося, знайомимося, дружимо. Усі Представники Avon мають можливість спілкуватися з колегами, обмінюватися досвідом, висловлювати свою думку, обговорювати косметику на Представницькому Форумі.
Щоб потрапити на Форум, оберіть в меню сайту «Мій офіс» -«Представницький Клуб», а потім на сторінці розділу - «Форум». Ви можете переглянути декілька тем і дискусій та залишити своє повідомлення – для цього натисніть на кнопку «Відповісти у темі», чи «Відповісти» на вікні певної репліки.
Зверніть УВАГУ! Вам не потрібно додатково реєструватися на форумі, тому що Вам як Представнику доступ до Форуму здійснюється автоматично.
ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE
SMS
Надзвичайно корисний інструмент для Вашого бізнесу - Avon Mobile.
Хочете вчасно знати стан Вашого рахунку, замовлення та отримувати важливі новини від Компанії?
Для цього введіть свій номер телефону у полі Avon Mobile розділу «Моя особиста інформація» на my.avon.ua, або напишіть заяву на реєстрацію в Avon Mobile через розділ «Зв’яжіться з нами» на сайті, або подзвоніть на гарячу телефонну лінію.
Після того як Ваш запит буде опрацьовано, Ви отримаєте вітальне SMS від Avon і будете отримувати SMS повідомлення при здійсненні операцій по Вашому рахунку.
Теми повідомлень:
Привітальне смс при активації послуги
Опрацювання замовлення
Опрацювання повернення (сума повернення)
Видалення замовлення
Надходження електронного підтвердження про оплату
Надходження фактичної оплати
Зміна адреси регулярної та/або експрес доставки
Надходження електронних документів нового Представника (для Координаторів)
Надходження документів нового Представника (для Координаторів)
Видалення замовлення Представника (для Координаторів)
Присвоєння рахунка Представнику (для Представників)
Присвоєння рахунка Представнику (для Координаторів)
Відмова в присвоєнні рахунку Представнику (для Координаторів)
Відсутність акта виконаних робіт (для Координаторів)
Відкриття ділянки (для Координаторів)
Попередження про закриття ділянки (для Координаторів)
Блокування рахунку на передплату після розформування замовлення
Опрацювання замовлення на друковану продукцію (для Координаторів)
Надходження необхідних документів для виплати винагороди Координатора (для координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
Надходження Договору (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
Відсутність карткового рахунку (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
Відсутність необхідних документів для виплати винагороди Координатора (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
Не прийнятий Договір Координатора, через невірне оформлення документу (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
Не прийняті документів для виплати винагороди Координатора, через невірне оформлення документу/документів (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
Затримано експрес замовлення. Немає товару для доставки
Якщо Ваш телефон знаходиться поза зоною досяжності або відключений, система розсилання буде повторювати спроби відправити SMS протягом наступних 2 годин.
Після закінчення цього терміну всі недоставлені SMS будуть видалені.
Послугу SMS-повідомлень підтримують всі моделі мобільних телефонів.
Вартість послуги:
для Представників - 2 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень;
для Координаторів - 3 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень.
Зверніть увагу: у разі, якщо протягом Кампанії Ви не отримували таких повідомлень (не розміщували замовлення, не сплачували замовлення, не реєстрували нових Представників) – оплата зніматися не буде.
Залиште свою адресу електронної пошти у розділі «Моя особиста інформація». Ви будете регулярно отримувати важливу інформацію про вигідні пропозиції, ексклюзивні події, зміни у сервісі, а також інформацію про статус відправленого Вами замовлення.
Пам’ятайте, Ваш успіх залежить від своєчасної проінформованості!
Якщо Ви хочете задати питання чи висловити пропозицію Компанії, використовуйте сервіс «Звяжіться з нами».
Це Зручний, сучасний сервіс для отримання всієї необхідної інформації, яка надходить на Вашу персональну електронну адресу в чіткому письмовому вигляді в продовж одниєї доби. Сервіс працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 години до 21:00 години, в суботу з 9:00 години до 17:00 години.
Оформити запит можливо як з головної сторінки сайту, так і з Вашої персональної сторінки. Для створення запиту необхідно натиснути на посилання «Зв’яжіться з нами», що знаходиться в низу сторінки і заповнити електронну заявку .
Як оформити запит з головної сторінки сайту: Приклад:
Обов’язково необхідно вказати:
*Name - Ваше Прізвище та Ім’я
*Адреса електронної пошти - Ваш e-mail (на який потім прийде відповідь)
Оберіть категорію – необхідно обрати категорію з автоматично представленого списку тем, яка найбільше відповідає темі Вашого повідомлення.
*Повідомлення – тут ви маєте вказати Ваш особовий рахунок і питання/прохання, що Вас цікавлять.
Відправити – натисніть «Відправити» для того, щоб повідомлення надійшло до Компанії.
Зверніть УВАГУ!
Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час. У вийняткових випадках, коли потрібна консультація фахівців іншіх відділів, відповідь може бути надана протягом трьох діб.
Згідно закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, з головної сторінки сайту обробці підлягають звернення всіх категорій, за винятком, запитів стосовно інформації по особовому рахунку Представника/Координатора/Районного Менеджера з продажу. Перелік запитів з головної сторінки сайту, що не підлягають обробці:
Замовлення: видалити, надійшло / не надійшло, оброблено / не обраблено
Доставка замовлення: коли і де отримувати, замовлення не отримано, зміна адреси доставки
Графік здачі/отримання регулярних і експрес-замовлень
Повернення: проведено / не проведено, як оформити, не надійшло
Автозамовлення: що на автозамовленні, видалити, відновити
Реєстрація нового Представника: № особового рахунку, реєстраційні документи
Виконання: спецпропозицій каталогу, МАМ, інтернет
Виконання: довгострокових і короткострокових заохочувальних або комісійних програм
Послуга AvonMobile: вимкнути/підключити, змінити номер
Оновити Персональну сторінку.
Якщо запит оформлюється з персональної сторінки Представника:
В цьому випадку поля «Ім’я» і «Адреса електронної пошти» вже автоматично заповненні. Вам необхідно лише обрати категорію «Щоб зв’язатись з нами» після чого заповнити поле * Коментар. Приклад:
1 КРОК
2 КРОК
Зверніть УВАГУ!
При оформлені запиту з персональної сторінки номер рахунку вказувати необов’язково.
В полі *Коментар не використовувати знаки, що відсутні на клавіатурі при англійському реєстрі, а саме: « » № та ін..
Не рекомендується копіювати текст повідомлення з файлів іншого формату (наприклад написати в документі Word листа і скопіювати його в поле *Коментар)
Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час.
Зателефонувати оператору
Якщо Ви з якоїсь причини не можете скористатись послугами нашого сайту або ще не зареєструвались в Avon Mobile, то зателефонуйте до Відділу по роботі з Представниками.
В компанії існує п’ять ліній обслуговування, кожна з них має свій напрям:
Менеджерська лінія
0-800-501-374.
Призначена лише для Менеджерів компанії, які можуть уточнити основну інформацію, щодо свого рахунку.
Координаторська лінія
(044) 230-36-91;
Спеціальна лінія для Координаторів.
Інформаційна телефонна лінія для Представників:
Київ 044 230-36-36
Львів 032 297-06-60
Дніпропетровськ 056 770-21-16
Донецьк 062 332-33-85
Одеса 048 786-00-21
Харків 057 715-05-85
Робота інформаційної лінії полягає у наданні інформації, щодо Вашого балансу, кредиту, доставки, обробленню замовлення, консультації по сайту, та ін..
Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону
Безкоштовна лінія для Нових Представників
0-800-5000-36
На цій лінії обслуговуються лише Клієнти і Нові Представники, що працюють не більше ніж одну кампанію, з моменту розміщення першого замовлення.
Лінія для прийому замовлень у Клубних Представників:
Київ 044 230-36-10
Львів 032 297-06-10
Дніпропетровськ 056 770-21-21
Донецьк 062 332-33-84
Одеса 048 786-06-80
Харків 057 715-05-83
Призначена для вводу замовлень Клубних Представників до системи.
Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону
Для Представників — учасників Програми «Президентський Клуб» діє також безкоштовна телефонна лінія по прийому замовлень 0-800-500-324
Зверніть УВАГУ! Безкоштовною лінією можуть користуватися тільки ті Представники, що досягли рівень «Срібло», «Золото», «Платина», «VIP».
Для того, щоб дізнатися інформацію у оператора, необхідно йому назвати номер Вашого особового рахунку, серію та номер Вашого паспорту, дату народження та поставити питання, яке Вас цікавить і Ви отримаєте кваліфіковану та докладну відповідь.
Дзвінок платний, згідно Вашого тарифного плану.
Графік роботи
Інформаційної лінії:
Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 21:00
Лінії для прийому замовлень:
Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 20:00.
Координаторської та Менеджерської ліній:
Понеділок— П’ятниця з 08:30 до 17:00
СЕРВІСНІ ПАМ'ЯТКИ
Листівки для завантажування та друку
Якщо Ви бажаєте зберегти собі або роздрукувати шпаргалку щодо основних видів сервісів, які надає компанія Ейвон - скористайтеся цим розділом.
Інформаційна листівка про послугу Ейвон Мобайл для Представника та по особовому рахунку Координатора доступна за посиланням, для Координатора за посиланням.
Інформаційна листівка про можливості IVR для Координаторів, для Представників та для РМП.
Інформаційна листівка щодо сервісного сайту доступна за посиланням.
Переклад текстів смс повідомлень від Avon Mobile для Координаторів знаходиться за посиланням та для Представників за посиланням.