Margoshka | Дата: Вторник, 10.09.2013, 20:28 | Сообщение # 1 |
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
| Оформление недовложения продукции AVON Консультантом ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПАПЕРОВУ ФОРМУКрок 1. Роздрукуйте та заповніть Бланк повернення (файл с бланком повернення)
Крок 2. Зробіть позначку у відповідній колонці «Повернення», «Брак» або «Невірно вкладено» на бланку повернення
Крок 3. Акуратно запакуйте продукцію, яку повертаєте, додавши Бланк повернення. При поверненні пошкодженої продукції не забудьте заклеїти її клейкою стрічкою або запакувати в прозорий поліетиленовий пакет окремо від іншої продукції. Упаковка повернення на пошті здійснюється за додаткову плату, і тільки за бажанням Клієнта.
Крок 4. Отримайте у співробітника поштового відділення квитанцію на прийом відправлення. Зберігайте поштові документи про відправлення повернення до моменту повного списання з Вашого рахунку вартості поверненої продукції.
ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУДля оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»: або 2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути «Пошук» навпроти відповідного інвойсу:Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь ласка, найбільш відповідну причину.4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши «Продовжити»:5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію:6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист паперу, на якому прописані ваші дані.Або роздрукована форма повернення:8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»:ВАЖЛИВО!Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити паперову форму повернення та віднести її разом з продукцією на пошту. Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 2-х місяців від дати накладної-рахунку. Правила та Процедура повернень залишаються без змін. З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію. Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення. Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна перевищувати 200 грн.
ПРОДУКЦІЯ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮКаталоги, друкована продукція
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, придбані за спеціальними пропозиціями
Випробувана продукція, при наявності на неї пробних зразків
Випробувана продукція, використана більш ніж на 1/3 її обсягу
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що входить до складу "Набору-сюрприз"
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в Інтернет-розпродажу
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в флаєрі «Розпродаж»
Ця група товарів підлягає обміну тільки при виявленні браку.
Продукція за спеціальною пропозицією приймається разом.
Максимальний термін списання суми повернення з Вашого рахунку складає 21 календарний день від дати оформлення повернення.
Вартість послуги по оформленню повернення складає 5,00 грн. і враховується на баланс Вашого особистого рахунку.
ВІДМОВА ВІД ЗАРЕЗЕРВОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇКомпанія Avon робить все можливе для того, щоб Ваше спілкування з Клієнтами було максимально плідним і позитивним. Якщо Вашому замовленні є зарезервована продукція, а у Ваших Клієнтів немає можливості дочекатися її отримання з наступним замовленням, Ви можете відмовитися від резервування.
Зателефонуйте до Центру Контактів за телефоном Вашого регіону (дзвінок платний, згідно Вашого тарифного плану):
Київ 044 230-36-36 Львів 032 297-06-60 Дніпропетровськ 056 770-21-16 Донецьк 062 332-33-85 Одеса 048 786-00-21 Симферопіль 0652 54-81-28 Харків 057 715-05-85
Назвіть Ваш номер рахунку Представника, номер паспорту та дату народження
Назвіть код та кількість товару, від якого Ви відмовляєтеся.
Зверніть УВАГУ! При поверненні замовлення в повному обсязі, обробка наступного замовлення можлива за умови стовідсоткової його передоплати.
Більш детально процедуру оформлення повернення Ви можете знайти, скориставшись лінком
ДЕКЛАРУВАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ У Вас є можливість розміщувати замовлення, не чекаючи поки продукція, здана на повернення, надійде у компанію, а кошти – списані з рахунку! Для цього Вам необхідно ознайомитися зі схемою оформлення повернень продукції через Інтернет:
Ви здаєте продукцію для повернення на поштовому відділенні або на пункті видачі за стандартною схемою.
Точно розраховуєте суму поверненої продукції. (Сума повернення розраховується за цінами накладної-рахунку (інвойсу), не включаючи 5.00 грн. за обробку повернення).
Розміщуєте замовлення через Інтернет. На 4-му кроці – в закладці «Оформлення повернення через Інтернет» у віконце «Сума повернення» вписуєте точну суму поверненої продукції, наприклад:
Зверніть УВАГУ! Сума не повинна містити букв (г., грн. і т.д.) 4. Відправляєте замовлення через Інтернет. Воно буде оброблене з врахуванням суми повернення поверненої продукції.
Зверніть УВАГУ!
Якщо Ваше повернення вже оброблено і сума списана з Вашого рахунку, заповнювати віконце «Сума повернення» не потрібно! Ви можете побачити чи списана сума поверненої продукції з Вашого рахунку, зайшовши у розділ «Баланс рахунку» Вашої персональної Інтернет - сторінки.
Сума поверненої продукції, що оформлюється через Інтернет не повинна перевищувати 200 грн., в іншому випадку – повернення через Інтернет оформлено не буде.
Ви можете оформити тільки одну суму поверненої продукції, за умови, що строк оплати замовлення не перевищує 21 день від дати інвойсування замовлення
Ваше замовлення буде оброблене із врахуванням суми поверненої продукції, але з Вашого рахунку ця сума буде списана лише тоді, коли здана на повернення продукція надійде в компанію.
За потреби, Ви зможете знову оформити повернення продукції через Інтернет, але тільки після того, як попереднє повернення продукції надійде у компанію і його сума буде списана з Вашого рахунку. (Ви можете прослідкувати за цим у розділі «Баланс рахунку» Вашої персональної Інтернет – сторінки.)
Вказана Вами сума поверненої продукції має точно співпадати із фактичною сумою повернення (вартістю продукції, яку Ви відправили на повернення в компанію за цінами рахунку-фактури (інвойсу)).
Якщо сума поверненої продукції, яку Ви вказали при розміщенні Інтернет - замовлення буде більшою за фактичну суму повернення поверненої продукції, Ви не зможете оформлювати повернення продукції через Інтернет протягом року з дня розміщення замовлення.
Блокування даної опції не впливає на процедуру повернення продукції через поштове відділення або пункт видачі.
Після відправлення Інтернет-замовлення Ви не зможете змінити або відмовитися від вказаної суми повернення продукції.
Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
|
|
| |
Инесса | Дата: Четверг, 12.09.2013, 09:19 | Сообщение # 2 |
Хранитель форума
Группа: Координаторы Avon
Сообщений: 1852
Статус: Offline
| Я уже оформила так недовложение - эпрессы этим жутко грешат. Так деньги списали ооооочень быстро! Я довольна!!!
Мужей у меня было трое, детей у меня двое, а я у себя ОДНА!!!
|
|
| |
Margoshka | Дата: Четверг, 12.09.2013, 09:47 | Сообщение # 3 |
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
| А моей девочке отказали - сказали что ее заказ перед отправкой был проверен так мы заполнили и отправили в понедельник обычные бланки, прикрепили пакувальный лист и ждем...
Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
|
|
| |
Tanya-avon | Дата: Воскресенье, 08.11.2015, 20:23 | Сообщение # 4 |
Душа форума
Группа: Координатор AVON
Сообщений: 370
Статус: Offline
| Зверніть увагу! З Кампанії 15/2015 продукція, яка на момент розміщення замовлення тимчасово була відсутня на складі (червоний сигнал світлофору на сайті), не може бути знята з автозамовлення. Ознайомитися з Правилами обробки автозамовлення можна за посиланням. Детальніше про резервування продукції та відмову від зарезервованої продукції за посиланням.
Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
|
|
| |