Размещение экспресс-заказа
| |
Margoshka | Дата: Пятница, 19.08.2011, 22:38 | Сообщение # 1 |
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
| ІНСТРУКЦІЯ ПО РОЗМІЩЕННЮ ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕНЬ З К05/2011 AVON Необхідно:
1. 1. Обрати зручний для Вас пункт видачі експрес-замовлень 2. 2. Вислати заяву на реєстрацію адреси і отримати підтвердження 3. 3. Через три дні обрати вид обслуговування «Експрес-замовлення» на сайті
КРОК 1 .ЯК ОБРАТИ АДРЕСУ ДЛЯ ЕКСПРЕС-ДОСТАВКИ?
Починаючи з К04/2011 Вам необхідно вибрати зручний для Вас пункт видачі експрес-замовлень зі списку на сайті.
* Ви можете змінювати адресу доставки не менш ніж за 3 дні до розміщення замовлення. * Змінювати адресу доставки можна 1 раз на Кампанію.
КРОК 2. ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ АДРЕСУ ДОСТАВКИ? Необхідно надіслати заявку з темою "Реєстрація адреси експрес-доставки" через сервіс «Зв'яжіться з нами» на www.avon.ua із зазначенням адреси та індексу найзручнішого для Вас пункту видачі.
* Як тільки Ваша заявка буде опрацьована, Ви отримаєте підтвердження на вказану вами електронну пошту, а також на номер телефону, зареєстрований у AvonMobile. * Заявки на зміну адреси по телефону не приймаються. * Увага! У випадку якщо адреса Сервісного Центру значилася у вас постійним пунктом видачі і Ви не надішлете заявку про зміну на більш зручний Вам пункт видачі протягом К04/2011, з К05/2011 Ви будете отримувати замовлення в найближчому до Сервісного Центру пункті видачі. Дивіться список альтернативних адрес у файлі нижче.
КРОК 3. ЯК РОЗМІСТИТИ ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ? 1. Після реєстрації заявки, з Кампанії 05/2011 на Вашій персональній сторінці з'явиться вид обслуговування «Експрес-замовлення» 2. Переконайтеся, що вказана вірна адреса експрес-доставки у графі «Деталі доставки» на останньому кроці розміщення замовлення. 3. Після обробки замовлення на номер телефону, зареєстрований вами в AvonMobile, Ви отримаєте смс-повідомлення про виконання замовлень з зазначенням обраного Вами пункту доставки.
Важливо! Розміщення експрес-замовлень через смс і термінали ОСМП недоступне.
Для вас послуга експрес-замовлення - безкоштовна, якщо рівень знижки замовлення складе 22% і більше.
Якщо рівень знижки Вашого замовлення складе менше 22%, вартість цієї послуги - 15 грн.
Для членів Президентського Клубу послуга експрес-замовлення - БЕЗКОШТОВНА.
Отримання експрес-замовлень можливо в містах: Отримання експрес-замовлень можливо в містах: Київ, Дніпропетровськ, Донецьк - через 2 робочих дні Одеса, Харків, Львів і Сімферополь - через 3 робочих дні не рахуючи дня здачі замовлення, вихідних і святкових днів.
* Згідно графіку роботи ПВ
Тепер Ви можете отримати експрес-замовлення в самому зручному для Вас пункті видачі!
[color=green][/color]Вы не вошли [color=green][/color]
Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
|
|
| |
Margoshka | Дата: Пятница, 19.08.2011, 22:40 | Сообщение # 2 |
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
| Уважаемый Представитель!
Итак! С Кампании 05/2011 каждый Представитель может воспользоваться размещением экспресс-заказа.
Что для этого необходимо? 1. Выбрать адрес удобного пункта выдачи экспресс-заказов из списка 2. Выслать заявку на регистрацию адреса экпресс-доставки через сервис «Свяжитесь с нами» на www.avon.ua и получить подтверждение 3. Через три дня выбрать вид обслуживания «Экспресс-заказ» на сайте
Экспресс-заказ - бесплатный, если уровень скидки заказа составит 22% и более. Если уровень скидки заказа составит меньше 22%, стоимость этой услуги – 15 грн.
Для членов Президентского Клуба экспресс-заказ – БЕСПЛАТНЫЙ.
Получение экспресс-заказов возможно в городах: Киев, Днепропетровск, Донецк - через 2 рабочих дня, Одесса, Харьков, Львов и Симферополь – через 3 рабочих дня.
Подробней о том, как и когда размещать экспресс-заказ узнайте на сайте в разделе "Информация"-"Сервисное предложение". На странице "Экспресс-заказ для каждого" Вы найдете инструкцию и список почтовых отделений/пикап-поинтов (100% покрытие п/о в указанных городах).
Теперь Вы можете получить экспресс-заказ в самом ближайшем пункте выдачи!
С уважением Ваша Компания AVON
Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
|
|
| |
Инесса | Дата: Понедельник, 26.12.2011, 16:25 | Сообщение # 3 |
Хранитель форума
Группа: Координаторы Avon
Сообщений: 1852
Статус: Offline
| В субботу радовалась как ребёнок, что закрыла 17 кампанию и все мои представители сдали заказы 17 каталога. Дудки!!! Они сегодня вспомнили, что мы по понедеьникам сдаёмся. Вот и сижу на работе и оформляю экспресс-доставки на Киев. Но пусть будет! В К-1 может больше будет сумма продаж группы!!!
Мужей у меня было трое, детей у меня двое, а я у себя ОДНА!!!
|
|
| |
Margoshka | Дата: Четверг, 27.11.2014, 15:33 | Сообщение # 4 |
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
| Правила обробки експрес замовлень Інструкція: Правила обробки експрес замовлень з К14-2014 (29.09.14) 1. Експрес замовленнями вважаються всі типи замовлень, окрім Регулярного. 2. Графік обробки експрес замовлень не змінюється: замовлення, здані з 6:00 до 23:59 обробляються на наступний робочий день після розміщення, експрес замовлення, розміщені з понеділка по п'ятницю з 00:00 до 5:59 опрацьовуються в цей же день. 3. Після обробки замовлення, яке успішно пройшло перевірку на відповідність кредитній політиці Компанії, відправляється SMS з інформацією про баланс, залишок ліміту кредиту, адресу доставки і дату отримання замовлення. 4. Подальша обробка замовлення, що не пройшло кредитний контроль, відбувається за такою схемою: a. Замовлення обробляється вдруге наступного робочого дня. При цьому, на номер телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile, відправляється SMS з причиною блокування (причини блокування замовлень перераховані в п.6 даної інструкції) b. У разі, якщо при повторній обробці замовлення існує причина (або причини), за яким/якими замовлення не може бути опрацьоване, SMS з причиною/причинами блокування відправляється вдруге, а замовлення обробляється ще раз, наступного робочого дня 5. Замовлення обробляється до тих пір, поки не пройде кредитний контроль і не буде опрацьоване. SMS з однаковою причиною блокування замовлення відправляється 3 рази поспіль. Після цього замовлення може йти в обробку, але SMS про причину затримання не надсилається. a. У разі, якщо в процесі повторної обробки причина затримання замовлення відрізняється від попередньої, SMS з новою причиною, також, відправляється тричі b. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з причини «Перевищення ліміту кредиту» до останнього четверга кампанії, таке замовлення проходить ручний контроль в останній четвер Кампанії, його сума зменшується на суму перевищення ліміту кредиту шляхом видалення деяких позицій замовленої продукції c. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з інших причин, таке замовлення видаляється в останню п'ятницю Кампанії. d. Всі експрес замовлення, які не пройшли кредитну перевірку в останню п'ятницю кампанії, видаляються. Замовлення, які були здані в останній четвер кампанії і заблокувались з причини «Перевищення ліміту кредиту», теж, видаляються. Ручний кредитний контроль і зменшення замовлення до доступної суми ліміту кредиту не відбувається. e. Замовлення, яке знаходиться в обробці, не підлягає зміні: продукція в нього не додається і не видаляється. Від такого замовлення можна лише відмовитись, звернувшись через посилання «Зв’яжіться з нами» з особистої сторінки, і розмістити інше. f. При видаленні замовлення на номер телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile, відправляється SMS з інформацією про видалення замовлення. 6. Плата за обробку експрес замовлень здійснюється з урахуванням типу доставки та суми замовлення. Вартість послуги доставки експрес замовлення: Пункти доставки від 600 грн від 300 до 599,99 грн до 299,99 грн Поштомат PickPoint 12,5 грн 12,5 грн 27,5 грн Поштомат Post24 8 грн 8 грн 23 грн АЗС ОККО 8 грн 8 грн 23 грн Інші пункти видачі безкоштовно 15 грн 30 грн 7. Причини блокування замовлень з текстами SMS, а також дії, які необхідно вжити для того, щоб замовлення було опрацьоване, представлені в таблиці: 8. Для того, щоб впевнитися, що замовлення буде опрацьоване, можна перевірити, чи є заборгованість на рахунку і якою сумою кредиту можна скористатися для замовлення продукції. Цю інформацію можна дізнатися за такими каналами комунікації: a. IVR. Це служба голосових повідомлень, що доступна цілодобово, без вихідних та свят, за телефонами мобільних операторів (тариф в залежності від певного пакету мобільного оператора): МТС (050) 110-98-50 Київстар (067) 408-38-88 Укртелеком (044) 230-36-26 Також, доступні стаціонарні телефонні лінії: Київ (044) 230-36-77 Львів (032) 297-06-56 Дніпропетровськ (056) 770-39-98 Донецьк (062) 332-29-81 Одеса (048) 786-97-80 Харків (057) 715-46-67 b. Avon Mobile. Це інформаційний сервіс, який дозволяє в режимі SMS моніторити стан особового рахунку. SMS відправляється в момент певної транзакції по рахунку: обробка замовлення, надходження оплати на рахунок, обробка повернення тощо. c. Центр контактів. Сервісна служба компанії, яка відповідає на телефонні дзвінки та повідомлення, відправлені з сайту за посиланням «Зв'яжіться з нами». Детальніша інформація про телефони і графік роботи служби знаходиться на сервісному сайті: http://service.avonhit.com.ua/getinfo#part_1 d. Сайт www.avon.com.ua Офіційний сайт компанії, доступний для використання після отримання особистого рахунку і створення облікового запису. Стан рахунку можна побачити на головній сторінці Представника або Координатора під плашкою «Стан Рахунку» або в меню Мій офіс - Баланс рахунку. З більш детальною інформацією про вищенаведені способи отримання інформації можна ознайомитись на Сервісному сайті http://service.avonhit.com.ua
[color=green][/color]Вы не вошли [color=green][/color]
Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
|
|
| |
Margosha | Дата: Воскресенье, 07.06.2015, 21:56 | Сообщение # 5 |
Близкий друг форума
Группа: Администраторы
Сообщений: 239
Статус: Offline
| ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ Кожний з нас постійно рухається вперед для того, щоб реалізувати свої ідеї, мрії, плани. Avon розуміє, що час – це самий цінний фактор в досягненні цілей.
Саме для Вас Avon пропонує сервісну пропозицію Експрес-замовлення.
Зробіть всього три кроки:
Крок 1. оберіть зручний для Вас пункт видачі зі списку на сайті.
Крок 2. зареєструйте (або змінить) адресу доставки на Вашій персональній сторінці, та оберіть вид обслуговування «Експрес-замовлення».
Крок 3. через 3 години після реєстрації (або зміни) на Вашій персональній сторінці з'явиться вид обслуговування «Експрес-замовлення», виберіть даний вид замовлення.
Зверніть УВАГУ! За таким алгоритмом, Ви також можете змінити адресу доставки регулярного замовлення.
Деякі правила обробки експрес-замовлень*! Основні зміни:експрес-замовлення, які не пройшли автоматичну перевірку кредитного контролю в останню п’ятницю Кампанії, будуть видалені; у разі неможливості обробки замовлення на наступний день після здачі він обробляється повторно до тих пір, поки не буде усунута причина його блокування; причина блокування замовлення повідомляється Представнику в смс, яке відправляється на номер телефону, зареєстрований в Avon Mobile; із замовлення сума якого перевищує ліміт кредиту не видаляється продукція, а Представник має можливість отримати весь замовлений товар після того, як зробить оплату перевищення.
Детальніше з правилами обробки експрес-замовлень ознайомтеся з інструкції. Віримо, що нові правила дозволять зберегти кожне замовлення Представника і кожну одиницю, замовленої Клієнтами продукції Компанії Avon! * Експрес-замовленнями вважаються всі типи замовлень, крім регулярних!
З умовами отримання експрес замовлення Ви можете ознайомитсь тут
|
|
| |
Tanya-avon | Дата: Суббота, 21.11.2015, 09:02 | Сообщение # 6 |
Душа форума
Группа: Координатор AVON
Сообщений: 370
Статус: Offline
| Экспресс-доставка будет бесплатной для заказов на сумму более 900 грн по ценам Каталога (22% скидки). Если стоимость заказа по ценам каталога будет меньше 450 грн, тогда стоимость обработки экспресс-заказа составит 25 грн. Стоимость доставки в сети заправок ОККО и на Почтоматы остается без изменений,15,00 грн.
Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
|
|
| |
|