Avon в Украине
Гаряча лінія Avon 0-800-50-50-80
(безкоштовно з мобільних)

E-mail: avon.kiev.at@gmail.com

Телефони для реєстрації
нових Представників Avon

044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42



Меню сайта




Разделы новостей
Avon - Мировой лидер [18]
Avon компания, которая лучше других понимает и удовлетворяет потребности женщин всего мира в качественной продукции и высококлассном обслуживании.
Новости компании Avon [25]
Последние и самые горячие новости компании Avon для зарегистрированных Консультантов
Новинки Avon [23]
Новые товары от компании Avon
Новости для Координаторов компании AVON [7]
Самые свежие новости для Координаторов компании AVON
Новости для Консультантов/Представителей AVON [30]
Новости, нововведения, изменения в работе, скидки, доставка посылок, уровень кредита, минимальная сумма заказа и другая информация для Консультантов/Представителей AVON
Новым Представителям компании Avon [28]
Другие сетевые компании [16]
Другие сетевые компании

Наш опрос
Каким способом Вы смотрите каталог Avon
Всего ответов: 1197


Главная » Новости для Консультантов/Представителей AVON
« 1 2 3 »
Розміщення замовлення ЗА ДОПОМОГОЮ SMS
 
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 672 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

Розміщення замовлення

 

Де б Ви не знаходились, компанія Avon запропонує Вам найзручніший спосіб для розміщення замовлення. Якщо Ви в дорозі — скористайтесь послугою розміщення замовлення, яку пропонує Avon Mobile. Якщо ж Ви шанувальник Інтернету — тоді Вам буде цікаво познайомитись з новітніми технологіями для розміщення замовлення, що пропонує сайт Компанії my.avon.ua. А якщо ви просто активна людина і час Ви шануєте понад усе, то експрес замовлення саме для Вас. З інструкціями і особливостями розміщення замовлення, що пропонує Компанія, Ви можете познайомитись в цьому розділі. Оберіть той тип замовлення, що підходить саме ВАМ!

ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТУ
 
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 925 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

Система знижок
Яким чином збільшити Ваш дохід? Завдяки більшій знижці для Вашого замовлення. Як саме збільшити Вашу знижку? Читайте в цьому розділі! Скориставшись нашими порадами, Ви матимете змогу збільшити Вашу знижку і, відповідно, Ваш дохід.
 
     
 

СИСТЕМА ЗНИЖОК
 
Знижку та плату за обробку замовлення визначає сума замовлення за цінами каталогу.
До суми замовлення враховується:
  • Вся продукція з каталогу;
  • Продукція "Рожева стрічка";
  • Продукція з Лого-флаєру;
  • Іміджева продукція без знижки Покупця;
  • Набір-новинка для Координаторів;
  • Продукція з флаєра "Розпродаж";
  • Товари з секції "Розпродаж" на Інтернет-сторінці;
  • Продукція, якої тимчасово немає на складі.
У суму продажу за цінами каталогу не враховується лише: продукція, яка йде зі статусом "немає, не замовляйте знову" та відображається при розміщенні замовлення на Інтернет-сайті сірим кружечком."

У Вас є можливість отримати знижку до 30% від цін каталогу при розміщенні замовлення протягом трьох Кампаній поспіль на суму від 400 грн за цінами Каталогу.

Для цього необхідно:
 
  • Розміщувати замовлення на придбання продукції на суму від 400 грн. за цінами Каталогу протягом трьох Кампаній поспіль та,
  • Після третьої Кампанії продовжувати розміщувати замовлення на придбання продукції на суму від 400 грн. за цінами Каталогу кожну Кампанію поспіль.
Пам’ятайте! Ваша знижка у розмірі до 30% від цін Каталогу, а значить і Ваші переваги залежать виключно від розміру Вашого замовлення та його розміщення у кожній Кампанії!

Пропонуємо Вам ознайомитися із розмірами сум замовлення для досягнення знижки Представника:
* Для ПОСП-районів (це райони 43,45, 81-85) зміни починають діяти з Каталогу 10 (з 25 травня 2015 року).
** Спеціальна знижка на продукцію від цін Каталогу надається по всій території України Представникам, які протягом більше ніж дві Кампанії поспіль розмістили замовлення на придбання продукції від 400 грн. кожне за цінами Каталогу. Знижка надається доки ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» не повідомить про її припинення.

** При замовленні продукції менше ніж на 400 грн за цінами Каталога плата за обробку замовлення становить 25 грн.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
 
  • Активний Представник – Представник, який розмістив замовлення в Кампанії і розмір його чистого продажу більший, ніж розмір повернень Товару щодо якого обчислюється чистий продаж в тій же Кампанії. Отже, щоб бути Активним Представником Ваш загальний чистий продаж в Кампанію повинен бути більше нуля. Під чистим продажем мається на увазі - загальна сума замовлень Товару за цінами рахунку-фактури, за вирахуванням ПДВ, сум повернень за цінами відповідних рахунків-фактур, сум оплати за обробку замовлень та обробку повернення, сум оплати за користування послугою «Avon Mobile», сум оплати за позапланову доставку замовлень, а також вартості бізнес-інструментів прямого продажу (каталоги, листівки, продукція, що проінвойсована автоматично, та інше).
  • Знижка застосовується на всі замовлення на придбання продукції з третьої Кампанії активності поспіль (замовлення від 400,0 грн за цінами Каталогу)
  • Розмір знижки залежить від розміру замовлення в поточній Кампанії
Більш детально читайте тут.
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 701 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

ВИКОРИСТОВУЙ ІНТЕРНЕТ ПО МАКСИМУМУ
 

1. Як створити електронну адресу
 

 

2. Як зареєструвати електронну адресу на Вашій персональній сторінці

3. Переваги використання електронної пошти в компанії Avon
 

 

1. Як Ви можете знайти е-Каталог

2. Як підписатися на е-каталог

3. Як відправити е-каталог Клієнту

1. Як вести базу Клієнтів

2. Як збільшити замовлення завдяки базі Клієнтів

1. Як працювати в соціальних мережах

2. Як приваблювати нових Клієнтів
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 811 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ПРЕДСТАВНИКА
 

Функція відправки Інтернет-магазину знаходиться в розділі «Мої замовлення».

2. Надіслати посилання на Інтернет-магазин за допомогою Вашої персональної пошти:

3. Розмістіть яскраву іконку на Вашій сторінці соціальної мережі з посиланням на Персональний Інтернет-магазин.

4. Навчить Ваших Клієнтів відправляти Інтернет-магазин своїм друзям за допомогою наступної інструкції.
 
Відправленні Клієнтами замовлення надходять на Вашу персональну сторінку. Ви одразу зможете його побачити:
 

Для перегляду замовлень від Клієнтів необхідно натиснути «Посилання на замовлення Клієнтів», після чого у вас відкриється вікно, де Ви побачите всі надходженні замовлення.
 

Замовлення можна прийняти або відхилити:
 
  • Щоб прийняти замовлення необхідно напроти обраного замовлення поставити помітку у колонці «Прийняти замовлення»:

  • Щоб відхилити замовлення необхідно напроти непотрібного замовлення натиснути на посилання «Відхилити»:


  •  
У новому вікні Ви обираєте причину, що спонукає Вас відмовитись від нового замовлення і натискаєте продовжити:
 

Замовлення Клієнта видалено!
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 643 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

ЗМІНИ В ГРАФІКУ ОБСЛУГОВУВАННЯ


До Вашої уваги інформація про зміни в графіку розміщення та отримання замовлень у зв’язку з державними та релігійними святами.

Звертаємо Вашу увагу! Експрес замовлення, які будуть розміщені з 26 червня по 29 червня, Ви отримаєте 30 червня та 1 липня, за графіком роботи поштових відділень та пунктів видачі замовлень в містах: Київ, Дніпропетровськ, Харків, Львів, Одеса.

 

Стандартний день розміщення замовлень для Вашого району перегляньте тут.

 

Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 474 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

СИСТЕМА ЗНИЖОК
 

Знижку та плату за обробку замовлення визначає сума замовлення за цінами каталогу.
До суми замовлення враховується
:

  • Вся продукція з каталогу;
  • Продукція "Рожева стрічка";
  • Продукція з Лого-флаєру;
  • Іміджева продукція без знижки Покупця;
  • Набір-новинка для Координаторів;
  • Продукція з флаєра "Розпродаж";
  • Товари з секції "Розпродаж" на Інтернет-сторінці;
  • Продукція, якої тимчасово немає на складі.

У суму продажу за цінами каталогу не враховується лише: продукція, яка йде зі статусом "немає, не замовляйте знову" та відображається при розміщенні замовлення на Інтернет-сайті сірим кружечком."

У Вас є можливість отримати знижку до 30% від цін каталогу при розміщенні замовлення протягом трьох Кампаній поспіль на суму від 400 грн за цінами Каталогу.

Для цього необхідно:
 

  • Розміщувати замовлення на придбання продукції на суму від 400 грн. за цінами Каталогу протягом трьох Кампаній поспіль та,
  • Після третьої Кампанії продовжувати розміщувати замовлення на придбання продукції на суму від 400 грн. за цінами Каталогу кожну Кампанію поспіль.

Пам’ятайте! Ваша знижка у розмірі до 30% від цін Каталогу, а значить і Ваші переваги залежать виключно від розміру Вашого замовлення та його розміщення у кожній Кампанії!

Пропонуємо Вам ознайомитися із розмірами сум замовлення для досягнення знижки Представника:

* Для ПОСП-районів (це райони 43,45, 81-85) зміни починають діяти з Каталогу 10 (з 25 травня 2015 року).
** Спеціальна знижка на продукцію від цін Каталогу надається по всій території України Представникам, які протягом більше ніж дві Кампанії поспіль розмістили замовлення на придбання продукції від 400 грн. кожне за цінами Каталогу. Знижка надається доки ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» не повідомить про її припинення.

** При замовленні продукції менше ніж на 400 грн за цінами Каталога плата за обробку замовлення становить 25 грн.


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
 

  • Активний Представник – Представник, який розмістив замовлення в Кампанії і розмір його чистого продажу більший, ніж розмір повернень Товару щодо якого обчислюється чистий продаж в тій же Кампанії. Отже, щоб бути Активним Представником Ваш загальний чистий продаж в Кампанію повинен бути більше нуля. Під чистим продажем мається на увазі - загальна сума замовлень Товару за цінами рахунку-фактури, за вирахуванням ПДВ, сум повернень за цінами відповідних рахунків-фактур, сум оплати за обробку замовлень та обробку повернення, сум оплати за користування послугою «Avon Mobile», сум оплати за позапланову доставку замовлень, а також вартості бізнес-інструментів прямого продажу (каталоги, листівки, продукція, що проінвойсована автоматично, та інше).
  • Знижка застосовується на всі замовлення на придбання продукції з третьої Кампанії активності поспіль (замовлення від 400,0 грн за цінами Каталогу)
  • Розмір знижки залежить від розміру замовлення в поточній Кампанії

Більш детально читайте тут.

Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 861 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

Новые пороги скидок с каталога 08/2015

Сумма заказа по ценам каталога.

0-799,99 - 18%
800-1599,99 - 22%
1600 грн. и более - 26%
Если размещать заказы каждый каталог, то в третьем каталоге в подряд скидки будут:
400-799,99 - 20%
800-1599,99 - 25%
1600 грн. и более -30%

Подробности по ссылке.

 

Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 1154 | Добавил: Margosha | Дата: 07.06.2015 | Комментарии (0)

ЗМІНИ В ГРАФІКУ ОБСЛУГОВУВАННЯ
 

До Вашої уваги інформація про зміни в графіку розміщення та отримання замовлень у зв’язку з державними та релігійними святами.

Звертаємо Вашу увагу! Експрес замовлення, які будуть розміщені 3 січня, Ви отримаєте 5-6 січня, за графіком роботи поштових відділень та пунктів видачі замовлень в містах: Київ, Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Львів, Одеса.

Стандартний день розміщення замовлень для Вашого району перегляньте тут.

Зверніть УВАГУ! Експрес замовлення, які будуть розміщені до 3 січня, Ви отримаєте – 5-6 січня, за графіком роботи поштових відділень та пунктів видачі замовлень в містах: Київ, Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Львів, Одеса. Замовлення, які будуть розміщені на Поштомати і заправки ОККО до 4 січня, Ви отримаєте 6 січня. В період з 07.01.2015 по 12.01.2015 доставки на заправки ОККО та Поштомати не буде. Замовлення, розміщені з 5 по 11 січня, будуть доставлені 13 січня.

Графік роботи центру контактів

Понеділок – вівторок 29 - 30 грудня з 8:00 до 17:00 телефонні та електронні звернення
Середа – п'ятниця 31 грудня - 2 січня вихідний
Субота – неділя 3 - 4 січня з 8:00 до 17:00 телефонні та електронні звернення
Понеділок 5 січня телефонні та електронні звернення
Вівторок 6 січня з 8:00 до 15:00 телефонні та електронні звернення
Середа 7 січня вихідний
Четвер - п'ятниця 8 - 9 січня телефонні та електронні звернення
Субота 10 січня тільки електронні звернення
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 1335 | Добавил: Margoshka | Дата: 16.12.2014 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-30





 

Форма входа

Календарь новостей
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Горячие темы форума

Друзья сайта




Copyright avon-kiev.at.ua © 2024