|
Меню сайта |
| |
|
Разделы новостей | | |
|
Наш опрос | |
|
|
Главная » Архив материалов
Розміщення замовлення ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
|
|
Кожний з нас постійно рухається вперед для того, щоб реалізувати свої ідеї, мрії, плани. Avon розуміє, що час – це самий цінний фактор в досягненні цілей.
Саме для Вас Avon пропонує сервісну пропозицію Експрес-замовлення.
Зробіть всього три кроки:
|
Розміщення замовлення ЗА ДОПОМОГОЮ ПОШТОМАТУ
|
|
|
Розміщення замовлення ЗА ДОПОМОГОЮ SMS
|
|
|
Розміщення замовлення
Де б Ви не знаходились, компанія Avon запропонує Вам найзручніший спосіб для розміщення замовлення. Якщо Ви в дорозі — скористайтесь послугою розміщення замовлення, яку пропонує Avon Mobile. Якщо ж Ви шанувальник Інтернету — тоді Вам буде цікаво познайомитись з новітніми технологіями для розміщення замовлення, що пропонує сайт Компанії my.avon.ua. А якщо ви просто активна людина і час Ви шануєте понад усе, то експрес замовлення саме для Вас. З інструкціями і особливостями розміщення замовлення, що пропонує Компанія, Ви можете познайомитись в цьому розділі. Оберіть той тип замовлення, що підходить саме ВАМ!
|
Кредит* для Представників AVON
Тільки у Компанії Avon Ви зможете отримати безвідсотковий кредит на продукцію, що передбачає придбання Представниками продукції без попередніх вкладень. Ви спочатку отримуєте замовлення, а сплачуєте його упродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку. Більше того, якщо Ви сплачуєте Ваші замовлення вчасно, Ваша сума кредиту (ліміт кредиту) на продукцію буде рости.
Ви можете отримати інвестицію від 1650 грн до 3500 грн і навіть до 18000 грн, якщо Ви член Президентського Клубу Представників.
* Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію
|
|
|
|
|
|
* Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗБІЛЬШЕННЯ ЛІМІТУ КРЕДИТУ
|
|
|
* Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію |
|
|
Просмотров: 711 |
Добавил: Margosha |
Дата: 07.06.2015
|
|
Система знижок
Яким чином збільшити Ваш дохід? Завдяки більшій знижці для Вашого замовлення. Як саме збільшити Вашу знижку? Читайте в цьому розділі! Скориставшись нашими порадами, Ви матимете змогу збільшити Вашу знижку і, відповідно, Ваш дохід.
|
|
|
|
|
|
Знижку та плату за обробку замовлення визначає сума замовлення за цінами каталогу.
До суми замовлення враховується:
- Вся продукція з каталогу;
- Продукція "Рожева стрічка";
- Продукція з Лого-флаєру;
- Іміджева продукція без знижки Покупця;
- Набір-новинка для Координаторів;
- Продукція з флаєра "Розпродаж";
- Товари з секції "Розпродаж" на Інтернет-сторінці;
- Продукція, якої тимчасово немає на складі.
У суму продажу за цінами каталогу не враховується лише: продукція, яка йде зі статусом "немає, не замовляйте знову" та відображається при розміщенні замовлення на Інтернет-сайті сірим кружечком."
У Вас є можливість отримати знижку до 30% від цін каталогу при розміщенні замовлення протягом трьох Кампаній поспіль на суму від 400 грн за цінами Каталогу.
Для цього необхідно:
- Розміщувати замовлення на придбання продукції на суму від 400 грн. за цінами Каталогу протягом трьох Кампаній поспіль та,
- Після третьої Кампанії продовжувати розміщувати замовлення на придбання продукції на суму від 400 грн. за цінами Каталогу кожну Кампанію поспіль.
Пам’ятайте! Ваша знижка у розмірі до 30% від цін Каталогу, а значить і Ваші переваги залежать виключно від розміру Вашого замовлення та його розміщення у кожній Кампанії!
Пропонуємо Вам ознайомитися із розмірами сум замовлення для досягнення знижки Представника:
* Для ПОСП-районів (це райони 43,45, 81-85) зміни починають діяти з Каталогу 10 (з 25 травня 2015 року).
** Спеціальна знижка на продукцію від цін Каталогу надається по всій території України Представникам, які протягом більше ніж дві Кампанії поспіль розмістили замовлення на придбання продукції від 400 грн. кожне за цінами Каталогу. Знижка надається доки ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» не повідомить про її припинення.
** При замовленні продукції менше ніж на 400 грн за цінами Каталога плата за обробку замовлення становить 25 грн.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
- Активний Представник – Представник, який розмістив замовлення в Кампанії і розмір його чистого продажу більший, ніж розмір повернень Товару щодо якого обчислюється чистий продаж в тій же Кампанії. Отже, щоб бути Активним Представником Ваш загальний чистий продаж в Кампанію повинен бути більше нуля. Під чистим продажем мається на увазі - загальна сума замовлень Товару за цінами рахунку-фактури, за вирахуванням ПДВ, сум повернень за цінами відповідних рахунків-фактур, сум оплати за обробку замовлень та обробку повернення, сум оплати за користування послугою «Avon Mobile», сум оплати за позапланову доставку замовлень, а також вартості бізнес-інструментів прямого продажу (каталоги, листівки, продукція, що проінвойсована автоматично, та інше).
- Знижка застосовується на всі замовлення на придбання продукції з третьої Кампанії активності поспіль (замовлення від 400,0 грн за цінами Каталогу)
- Розмір знижки залежить від розміру замовлення в поточній Кампанії
Більш детально читайте тут. |
|
|
|
ВИКОРИСТОВУЙ ІНТЕРНЕТ ПО МАКСИМУМУ
|
|
|
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ПРЕДСТАВНИКА
|
|
Функція відправки Інтернет-магазину знаходиться в розділі «Мої замовлення». |
|
2. Надіслати посилання на Інтернет-магазин за допомогою Вашої персональної пошти:
|
3. Розмістіть яскраву іконку на Вашій сторінці соціальної мережі з посиланням на Персональний Інтернет-магазин.
|
4. Навчить Ваших Клієнтів відправляти Інтернет-магазин своїм друзям за допомогою наступної інструкції.
|
Відправленні Клієнтами замовлення надходять на Вашу персональну сторінку. Ви одразу зможете його побачити:
Для перегляду замовлень від Клієнтів необхідно натиснути «Посилання на замовлення Клієнтів», після чого у вас відкриється вікно, де Ви побачите всі надходженні замовлення.
Замовлення можна прийняти або відхилити:
- Щоб прийняти замовлення необхідно напроти обраного замовлення поставити помітку у колонці «Прийняти замовлення»:
- Щоб відхилити замовлення необхідно напроти непотрібного замовлення натиснути на посилання «Відхилити»:
У новому вікні Ви обираєте причину, що спонукає Вас відмовитись від нового замовлення і натискаєте продовжити:
Замовлення Клієнта видалено! |
|
|
|
|
Форма входа | | |
|
Календарь новостей | « Апрель 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Горячие темы форума |
|
|
Друзья сайта |
| |
|
|
|