Avon в Украине
Гаряча лінія Avon 0-800-50-50-80
(безкоштовно з мобільних)

E-mail: avon.kiev.at@gmail.com

Телефони для реєстрації
нових Представників Avon

044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42



Меню сайта




Разделы новостей
Avon - Мировой лидер [18]
Avon компания, которая лучше других понимает и удовлетворяет потребности женщин всего мира в качественной продукции и высококлассном обслуживании.
Новости компании Avon [25]
Последние и самые горячие новости компании Avon для зарегистрированных Консультантов
Новинки Avon [23]
Новые товары от компании Avon
Новости для Координаторов компании AVON [7]
Самые свежие новости для Координаторов компании AVON
Новости для Консультантов/Представителей AVON [30]
Новости, нововведения, изменения в работе, скидки, доставка посылок, уровень кредита, минимальная сумма заказа и другая информация для Консультантов/Представителей AVON
Новым Представителям компании Avon [28]
Другие сетевые компании [16]
Другие сетевые компании

Наш опрос
Каким способом Вы смотрите каталог Avon
Всего ответов: 1197


Главная » 2014 » Ноябрь » 27
Информация по каналам оплат.
 
Avon – Ты украшаешь этот мир!
 
На сегодняшний день, 25 ноября, в Донецкой и Луганской областях доступны следующие каналы для осуществления оплаты:
1. Оплата с помощью мобильного оператора Киевстар.
Информация, как воспользоваться услугой по ссылке
2. Оплата на персональной странице с помощью сервиса онлайн платежейPortmone.
3. Терминалы:
- 24 NonStop - адреса работающих терминалов по ссылке.
- EasyPay - адреса работающих терминалов можно узнать по ссылке, либо позвонив на горячую линию по телефону (044) 466-2-466
- Regulpay - адреса рабочих терминалов можно узнать позвонив на горячую линию по телефонам: (099)-024-18-57; (067) 847-05-77
- терминалы ПриватБанк - адреса работающих терминалов можно узнать по ссылке, либо позвонив на горячую линию 3700 (бесплатно с мобильных в пределах Украины)
4. Банки
Ознакомьтесь, пожалуйста, с адресами отделений работающих банков поссылке.
Режим работы конкретных отделений необходимо уточнять на горячей линии банка.
Общая информация по каналам оплат представлена по ссылке.
Подробная информация обо всех каналах оплаты представлена на сервисном сайте.
С благодарностью за каждый заказ, каждого активного Представителя и каждого Клиента с продукцией Avon!
Берегите себя и свои семьи!
Ваша Компания Avon
Коммуникация:
- письмо Координаторам, Представителям (районы доставки 2135-2157) –
25 ноября
Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 711 | Добавил: Margoshka | Дата: 27.11.2014 | Комментарии (0)

Інструкція: Правила обробки експрес замовлень з К14-2014 (29.09.14)
1. Експрес замовленнями вважаються всі типи замовлень, окрім Регулярного.
2. Графік обробки експрес замовлень не змінюється: замовлення, здані з 6:00 до 23:59
обробляються на наступний робочий день після розміщення, експрес замовлення, розміщені з
понеділка по п'ятницю з 00:00 до 5:59 опрацьовуються в цей же день.
3. Після обробки замовлення, яке успішно пройшло перевірку на відповідність кредитній політиці
Компанії, відправляється SMS з інформацією про баланс, залишок ліміту кредиту, адресу
доставки і дату отримання замовлення.
4. Подальша обробка замовлення, що не пройшло кредитний контроль, відбувається за такою
схемою:
a. Замовлення обробляється вдруге наступного робочого дня. При цьому, на номер
телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile, відправляється SMS з причиною
блокування (причини блокування замовлень перераховані в п.6 даної інструкції)
b. У разі, якщо при повторній обробці замовлення існує причина (або причини), за
яким/якими замовлення не може бути опрацьоване, SMS з причиною/причинами
блокування відправляється вдруге, а замовлення обробляється ще раз, наступного
робочого дня
5. Замовлення обробляється до тих пір, поки не пройде кредитний контроль і не буде
опрацьоване. SMS з однаковою причиною блокування замовлення відправляється 3 рази
поспіль. Після цього замовлення може йти в обробку, але SMS про причину затримання не
надсилається.
a. У разі, якщо в процесі повторної обробки причина затримання замовлення відрізняється
від попередньої, SMS з новою причиною, також, відправляється тричі
b. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з причини «Перевищення ліміту кредиту»
до останнього четверга кампанії, таке замовлення проходить ручний контроль в останній
четвер Кампанії, його сума зменшується на суму перевищення ліміту кредиту шляхом
видалення деяких позицій замовленої продукції
c. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з інших причин, таке замовлення
видаляється в останню п'ятницю Кампанії.
d. Всі експрес замовлення, які не пройшли кредитну перевірку в останню п'ятницю кампанії,
видаляються. Замовлення, які були здані в останній четвер кампанії і заблокувались з
причини «Перевищення ліміту кредиту», теж, видаляються. Ручний кредитний контроль і
зменшення замовлення до доступної суми ліміту кредиту не відбувається.
e. Замовлення, яке знаходиться в обробці, не підлягає зміні: продукція в нього не додається
і не видаляється. Від такого замовлення можна лише відмовитись, звернувшись через
посилання «Зв’яжіться з нами» з особистої сторінки, і розмістити інше.
f. При видаленні замовлення на номер телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile,
відправляється SMS з інформацією про видалення замовлення.
6. Плата за обробку експрес замовлень здійснюється з урахуванням типу доставки та суми
замовлення.
Вартість послуги доставки експрес замовлення:
Пункти доставки від 600 грн від 300 до 599,99 грн до 299,99 грн
Поштомат PickPoint 12,5 грн 12,5 грн 27,5 грн
Поштомат Post24 8 грн 8 грн 23 грн
АЗС ОККО 8 грн 8 грн 23 грн
Інші пункти видачі безкоштовно 15 грн 30 грн

7. Причини блокування замовлень з текстами SMS, а також дії, які необхідно вжити для того, щоб
замовлення було опрацьоване, представлені в таблиці:
8. Для того, щоб впевнитися, що замовлення буде опрацьоване, можна перевірити, чи є
заборгованість на рахунку і якою сумою кредиту можна скористатися для замовлення
продукції. Цю інформацію можна дізнатися за такими каналами комунікації:
a. IVR. Це служба голосових повідомлень, що доступна цілодобово, без вихідних та свят, за
телефонами мобільних операторів (тариф в залежності від певного пакету мобільного
оператора):
МТС (050) 110-98-50
Київстар (067) 408-38-88
Укртелеком (044) 230-36-26
Також, доступні стаціонарні телефонні лінії:
Київ (044) 230-36-77
Львів (032) 297-06-56
Дніпропетровськ (056) 770-39-98
Донецьк (062) 332-29-81
Одеса (048) 786-97-80
Харків (057) 715-46-67

b. Avon Mobile. Це інформаційний сервіс, який дозволяє в режимі SMS моніторити стан
особового рахунку. SMS відправляється в момент певної транзакції по рахунку: обробка
замовлення, надходження оплати на рахунок, обробка повернення тощо.
c. Центр контактів. Сервісна служба компанії, яка відповідає на телефонні дзвінки та
повідомлення, відправлені з сайту за посиланням «Зв'яжіться з нами».

Причина блокування Опис Необхідні дії
Perevyshchennya limitu kredytu
(Перевищення ліміту кредиту
за цінами каталогу)
Залишку ліміту кредиту недостатньо
для опрацювання всього замовлення
 
Сплатити зазначену в sms
суму з урахуванням знижки
замовлення
Borh na rakhunku
(Борг на рахунку)
Скінчився термін сплати
попереднього замовлення або не
сплачене перше замовлення
 
Сплатити зазначену в sms суму
Til'ky peredplata
(Тільки передоплата)
Для обробки замовлення в повному
обсязі суми передоплати недостатньо
або її немає
 
Зробити передоплату всього
замовлення, з урахуванням
суми автозамовлення та
подарунків
Potribni dokumenty
(Потрібні документи)
Для обробки замовлення в кредит
необхідно надати документи згідно
Процедури реєстрації нових
Представників
 
Надати копії документів
або зробити передоплату
Nemaye tovaru dlya dostavky
(Немає товару для доставки)
Можливо, була замовлена тільки:
- Відсутня продукція;
- Продукція, замовлення якої
обмежене умовами співробітництва;
- Продукція зі спеціальних пропозицій
без виконання умов
Розмістити замовлення знову


Детальніша інформація про телефони і графік роботи служби знаходиться на сервісному сайті:
http://service.avonhit.com.ua/getinfo#part_1
d. Сайт www.avon.com.ua Офіційний сайт компанії, доступний для використання після
отримання особистого рахунку і створення облікового запису. Стан рахунку можна
побачити на головній сторінці Представника або Координатора під плашкою «Стан
Рахунку» або в меню Мій офіс - Баланс рахунку.
З більш детальною інформацією про вищенаведені способи отримання інформації можна
ознайомитись на Сервісному сайті http://service.avonhit.com.ua

Категория: Новости для Консультантов/Представителей AVON | Просмотров: 1506 | Добавил: Margoshka | Дата: 27.11.2014 | Комментарии (0)






 

Форма входа

Календарь новостей
«  Ноябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


Горячие темы форума

Друзья сайта




Copyright avon-kiev.at.ua © 2024