Avon в Украине. Регистрация Консультантом AVON Эйвон. - Оформление недовложения - Форум о косметике
Avon в Украине
ICQ#: 453-640-809
E-mail: avon.kiev.at@gmail.com
044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42
[ Новые сообщенияПравила форумаRSS ]
Страница 1 из 11
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Возврат продукции » Оформление недовложения (Оформление недовложения продукции AVON Консультантом)
Оформление недовложения
MargoshkaДата: Вторник, 10.09.2013, 20:28 | Сообщение # 1
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
Оформление недовложения продукции AVON Консультантом
ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПАПЕРОВУ ФОРМУ
  • Крок 1. Роздрукуйте та заповніть Бланк повернення (файл с бланком повернення)

  • Крок 2. Зробіть позначку у відповідній колонці «Повернення», «Брак» або «Невірно вкладено» на бланку повернення

  • Крок 3. Акуратно запакуйте продукцію, яку повертаєте, додавши Бланк повернення. При
    поверненні пошкодженої продукції не забудьте заклеїти її клейкою
    стрічкою або запакувати в прозорий поліетиленовий пакет окремо від іншої
    продукції. Упаковка повернення на пошті здійснюється за додаткову
    плату, і тільки за бажанням Клієнта.

  • Крок 4. Отримайте у співробітника поштового відділення квитанцію на прийом відправлення.
    Зберігайте поштові документи про відправлення повернення до моменту
    повного списання з Вашого рахунку вартості поверненої продукції.











    ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУДля оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»: або 2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути
    «Пошук» навпроти відповідного інвойсу:
    Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення
    (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь
    ласка, найбільш відповідну причину.4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши
    «Продовжити»:
    5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію:6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на
    будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)
    7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист
    паперу, на якому прописані ваші дані.
    Або роздрукована форма повернення:8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»:ВАЖЛИВО!
  • Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити паперову форму
    повернення та віднести її разом з продукцією на пошту.
  • Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 2-х місяців від дати накладної-рахунку.
  • Правила та Процедура повернень залишаються без змін.
  • З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
  • Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення.
    Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з
    якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна
    перевищувати 200 грн.












     
     
     

     

    ПРОДУКЦІЯ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ
  • Каталоги, друкована продукція

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, придбані за спеціальними пропозиціями

  • Випробувана продукція, при наявності на неї пробних зразків

  • Випробувана продукція, використана більш ніж на 1/3 її обсягу

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що входить до складу "Набору-сюрприз"

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в Інтернет-розпродажу

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в флаєрі «Розпродаж»

    Ця група товарів підлягає обміну тільки при виявленні браку.

    Продукція за спеціальною пропозицією приймається разом.

    Максимальний термін списання суми повернення з Вашого рахунку складає 21 календарний день від дати оформлення повернення.

    Вартість послуги по оформленню повернення складає 5,00 грн. і враховується на баланс Вашого особистого рахунку.

     

     
     
     











     
     
     

     

    ВІДМОВА ВІД ЗАРЕЗЕРВОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇКомпанія Avon робить все можливе для того, щоб Ваше спілкування з Клієнтами було максимально плідним і позитивним. Якщо Вашому замовленні є зарезервована продукція, а у Ваших Клієнтів
    немає можливості дочекатися її отримання з наступним замовленням, Ви можете відмовитися від резервування.

  • Зателефонуйте до Центру Контактів за телефоном Вашого регіону (дзвінок платний, згідно Вашого тарифного плану):

    Київ 044 230-36-36
    Львів 032 297-06-60
    Дніпропетровськ 056 770-21-16
    Донецьк 062 332-33-85
    Одеса 048 786-00-21
    Симферопіль 0652 54-81-28
    Харків 057 715-05-85

  • Назвіть Ваш номер рахунку Представника, номер паспорту та дату народження

  • Назвіть код та кількість товару, від якого Ви відмовляєтеся.

    Зверніть УВАГУ! При поверненні замовлення в повному обсязі, обробка наступного замовлення можлива за умови стовідсоткової його передоплати.

    Більш детально процедуру оформлення повернення Ви можете знайти, скориставшись лінком 

     
     
     











    ДЕКЛАРУВАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
    У Вас є можливість розміщувати замовлення, не чекаючи поки продукція,
    здана на повернення, надійде у компанію, а кошти – списані з рахунку!
    Для цього Вам необхідно ознайомитися зі схемою оформлення повернень
    продукції через Інтернет:

  • Ви здаєте продукцію для повернення на поштовому відділенні або на пункті видачі за стандартною схемою.

  • Точно розраховуєте суму поверненої продукції. (Сума повернення розраховується за цінами накладної-рахунку (інвойсу), не включаючи 5.00 грн. за обробку повернення).

  • Розміщуєте замовлення через Інтернет. На 4-му кроці – в закладці «Оформлення повернення через Інтернет» у віконце «Сума повернення» вписуєте точну суму поверненої продукції, наприклад:


    Зверніть УВАГУ! Сума не повинна містити букв (г., грн. і т.д.)
    4. Відправляєте замовлення через Інтернет. Воно буде оброблене з врахуванням суми повернення поверненої продукції.

    Зверніть УВАГУ!

  • Якщо Ваше повернення вже оброблено і сума списана з Вашого рахунку, заповнювати віконце «Сума повернення» не потрібно! Ви можете побачити чи списана сума поверненої продукції з Вашого
    рахунку, зайшовши у розділ «Баланс рахунку» Вашої персональної Інтернет -
    сторінки.

  • Сума поверненої продукції, що оформлюється через Інтернет не повинна перевищувати 200 грн., в іншому випадку – повернення через Інтернет оформлено не буде.

  • Ви можете оформити тільки одну суму поверненої продукції, за умови, що строк оплати замовлення не перевищує 21 день від дати інвойсування замовлення

  • Ваше замовлення буде оброблене із врахуванням суми поверненої продукції, але з Вашого рахунку ця сума буде списана лише тоді, коли здана на повернення продукція надійде в компанію.

  • За потреби, Ви зможете знову оформити повернення продукції через Інтернет, але тільки після того, як попереднє повернення продукції надійде у компанію і його сума буде списана з Вашого рахунку. (Ви можете прослідкувати за цим у розділі «Баланс рахунку» Вашої персональної Інтернет – сторінки.)

  • Вказана Вами сума поверненої продукції має точно співпадати із фактичною сумою повернення (вартістю продукції, яку Ви відправили на повернення в компанію за цінами рахунку-фактури (інвойсу)).

  • Якщо сума поверненої продукції, яку Ви вказали при розміщенні Інтернет - замовлення буде більшою за фактичну суму повернення поверненої продукції, Ви не зможете оформлювати повернення продукції через Інтернет протягом року з дня розміщення замовлення.

  • Блокування даної опції не впливає на процедуру повернення продукції через поштове відділення або пункт видачі.

  • Після відправлення Інтернет-замовлення Ви не зможете змінити або відмовитися від вказаної суми повернення продукції.

    Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
  •  
    ИнессаДата: Четверг, 12.09.2013, 09:19 | Сообщение # 2
    Хранитель форума
    Группа: Координаторы Avon
    Сообщений: 1852
    Статус: Offline
    Я уже оформила так недовложение - эпрессы этим жутко грешат. Так деньги списали ооооочень быстро! Я довольна!!!

    Мужей у меня было трое, детей у меня двое, а я у себя ОДНА!!!

     
    MargoshkaДата: Четверг, 12.09.2013, 09:47 | Сообщение # 3
    Хозяйка Сайта
    Группа: Администраторы
    Сообщений: 11283
    Статус: Offline
    А моей девочке отказали - сказали что ее заказ перед отправкой был проверен sad так мы заполнили и отправили в понедельник обычные бланки, прикрепили пакувальный лист и ждем...

    Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
     
    Tanya-avonДата: Воскресенье, 08.11.2015, 20:23 | Сообщение # 4
    Душа форума
    Группа: Координатор AVON
    Сообщений: 370
    Статус: Offline
    Зверніть увагу!
    З Кампанії 15/2015 продукція, яка на момент розміщення замовлення тимчасово була відсутня на складі
    (червоний сигнал світлофору на сайті), не може бути знята з
    автозамовлення.
    Ознайомитися з Правилами обробки автозамовлення можна за посиланням.
    Детальніше про резервування продукції та відмову від зарезервованої продукції за посиланням.


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
     
    Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Возврат продукции » Оформление недовложения (Оформление недовложения продукции AVON Консультантом)
    Страница 1 из 11
    Поиск: