Avon в Украине
Гаряча лінія Avon 0-800-50-50-80
(безкоштовно з мобільних)

E-mail: avon.kiev.at@gmail.com

Телефони для реєстрації
нових Представників Avon

044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42
[ Новые сообщенияПравила форумаRSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Как разместить заказ AVON через официальный сайт Консультант (Инструкция по размещению заказа AVON)
Как разместить заказ AVON через официальный сайт Консультант
MargoshkaДата: Среда, 15.08.2012, 18:49 | Сообщение # 1
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
Инструкция по размещению заказа на официальном сайте AVON для зарегистрированных Консультантов AVON


Ссылка для скачивания Инструкции в хорошем качестве
[color=green][/color]Вы не вошли
[color=green][/color]

Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
 
Tanya-avonДата: Понедельник, 16.11.2015, 19:29 | Сообщение # 2
Душа форума
Группа: Координатор AVON
Сообщений: 370
Статус: Offline
Розміщення замовленя в Avon
На сьогодні існує декілька типів розміщення замовлень. Я рекомендую робити інтернет-замовлення авторизуючись на офіційному сайті компанії.  Для того, щоб увійти перший раз, Ви повинні створити свій обліковий запис
(підтвердження через  дійсний e-mail). В подальшому авторизуєтесь,
вводячи рахунок Представника та пароль.


Через Інтернет 
Через СМС
Через Поштомат 
Експрес-замовлення 
Подарункові картки 
Зміна адреси доставки 
 
Замовлення через СМС

Перевага даного сервісу полягає в тому, що він максимально спрощений для
користувачів і не потребує ніяких додаткових программ для мобільного
телефону.

При розміщенні замовлення через СМС-повідомлення, зверніть, будь ласка, увагу на наступні моменти:
1. Повідомлення необхідно відправляти на короткий номер 4111
2. Вартість повідомлення – згідно тарифного плану мобільного оператора
3. Для того, щоб мати можливість відправляти замовлення шляхом СМС,
необхідно зареєструватися в AVON-Mobile (це можна зробити, відправивши
форму реєстрації, яка є у Вашого Координатора або зателефонувавши до
Відділу Обслуговування).
4. Форма повідомлення:

ZE або ZR (літери, що позначають тип замовлення: Замовлення Експрес або
Замовлення Регулярне) пробіл 14 (номер Кампанії) пробіл 123456 (особовий
рахунок) пробіл 8 (кількість клієнтів) пробіл 78901 (код товару) пробіл
12 (кількість) пробіл 12345 (код товару) пробіл 1 (кількість) пробіл …
Приклад повідомлення:
ZE 15 123456 8 78901 12 12345 3 67890 21 12345 6 67890 2
ZE або ZR – обов’язкові літери, які ставляться на початку кожного СМС-замовлення
15 – номер Кампанії (його ще можна вказувати у форматі «15-2008»)
123456 – особовий рахунок
8 – кількість клієнтів даного замовлення
78901 – код товару
12 – кількість
123456 – код товару
3 – кількість
і т.д.

Зверніть увагу на те, що навіть, якщо замовляється 1 одиниця товару, її слід вказувати.
Код товару без зазначення кількості буде сприймається системою як помилка.
Замовлення без кількості клієнтів буде сприйматися системою як помилка.
Замовлення без зазначення типу (ZE або ZR) будуть сприйматися системою як помилка.
Замовлення має завершуватися числом, яке означає кількість останнього
замовленого товару, ніяких знаків пунктуації або літер кирилиці
замовлення містити не може.
- номер Кампанії може бути двозначним або однозначним числом;
- особовий рахунок має бути від 6 до 8 символів;
- кількість клієнтів має бути від 1 до 2 символі;
- код товару – тільки 5 символів;
- кількість замовленого товару може складатися максимально з 2-х символів.
У разі порушення цих правил, Покупець отримуватиме відповідне
повідомлення про те, що його замовлення не прийняте через допущену
помилку (якщо система визначить зміст помилки, це буде вказано у
повідомленні).

5. Довжина повідомлення для національних операторів, крім МТС необмежена.
6. Для абонентів МТС довжина повідомлення залишається 160 знаків (це
приблизно 15 строк замовлення).  Якщо довжина замовлення перевищує 160
максимально допустимих для СМС-повідомлення знаків, необхідно розбити
замовлення на декілька та набрати його декількома окремими
повідомленнями, кожне з яких містить тип замовлення, номер Кампанії і
особовий рахунок та кількість клієнтів.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: навіть якщо можливості Вашого телефону дозволяють
відправляти більш довгі повідомлення, нашою системою вони поки що
прочитані не будуть. Тому, довгі повідомлення обов’язково необхідно
розділяти у цій Кампанії не більше 160 знаків кожне.


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Как разместить заказ AVON через официальный сайт Консультант (Инструкция по размещению заказа AVON)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: