Avon в Украине
Гаряча лінія Avon 0-800-50-50-80
(безкоштовно з мобільних)

E-mail: avon.kiev.at@gmail.com

Телефони для реєстрації
нових Представників Avon

044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42
[ Новые сообщенияПравила форумаRSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Подключаем AVON mobile (Преимущества сервиса AVON mobile)
Подключаем AVON mobile
MargoshkaДата: Суббота, 20.08.2011, 00:17 | Сообщение # 1
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
Зроби своє співробітництво з AVON ще більш комфортним та ефективним, скориставшись сервісом AVON mobile!
Підключивши цю послугу до свого мобільного, Ти зможеш:

* швидко розмістити замовлення через SMS
* отримати інформацію щодо обробки замовлення на мобільний телефон
* оплатити замовлення через мобільний телефон
* оперативно отримувати інформацію щодо отримання оплати на рахунок Представника
* отримувати інформацію про скасування обробки замовлення

Додаткові послуги Avon Mobile для Координатора:

* отримувати інформацію про відмову у присвоєнні номеру рахунку Новому Представнику, зареєстрованому on-line
* СМС Координатору у випадку надходження правильних документів на Нового Представника
* СМС Координатору у випадку надходження документів з помилкою на Нового Представникав

Щоб отримати цей чудовий додатковий сервіс, просто звернись до Відділу Обслуговування Покупців за допомогою посилання "Зв'яжіться з нами" на сайті www.avon.ua та надійшли номер свого мобільного телефону для реєстрації в системі AVON mobile.

Оціни переваги сервісу AVON mobile вже зараз!


Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
 
koordinator-avonДата: Понедельник, 16.11.2015, 16:31 | Сообщение # 2
Близкий друг форума
Группа: Координатор AVON
Сообщений: 166
Статус: Offline
Обратите внимание! 
С 25 мая 2015 стоимость услуги Avon Mobile
за одну активную Кампанию составит :
2 грн - для представителей
3 грн - для Координаторов.
Подробнее об услуге читайте на сайте.
Информационная листовка об услуге Avon Mobile для Представителя и по лицевому счету
Координатора доступна по ссылке , 
для Координатора по ссылке.

Добавлено (08.11.2015, 17:25)
---------------------------------------------
Обратите внимание!
Начиная с Кампании 15/2015 продукция, которая на момент размещения заказа
временно отсутствовала на складе (красный сигнал светофора на сайте), не
может быть снята с автозаказа.

Добавлено (16.11.2015, 16:31)
---------------------------------------------
Надзвичайно корисний інструмент для Вашого бізнесу - Avon Mobile.

Хочете вчасно знати стан Вашого рахунку, замовлення та отримувати важливі новини від Компанії?

Для цього введіть свій номер телефону у полі Avon Mobile розділу «Моя
особиста інформація» на my.avon.ua, або напишіть заяву на реєстрацію в
Avon Mobile через розділ «Зв’яжіться з нами» на сайті, або подзвоніть на
гарячу телефонну лінію.

Після того як Ваш запит буде опрацьовано, Ви отримаєте вітальне SMS від Avon і будете отримувати SMS
повідомлення при здійсненні операцій по Вашому рахунку.

Теми повідомлень:

  • Привітальне смс при активації послуги

  • Опрацювання замовлення

  • Опрацювання повернення (сума повернення)

  • Видалення замовлення

  • Надходження електронного підтвердження про оплату

  • Надходження фактичної оплати

  • Зміна адреси регулярної та/або експрес доставки

  • Надходження електронних документів нового Представника (для Координаторів)

  • Надходження документів нового Представника (для Координаторів)

  • Видалення замовлення Представника (для Координаторів)

  • Присвоєння рахунка Представнику (для Представників)

  • Присвоєння рахунка Представнику (для Координаторів)

  • Відмова в присвоєнні рахунку Представнику (для Координаторів)

  • Відсутність акта виконаних робіт (для Координаторів)

  • Відкриття ділянки (для Координаторів)

  • Попередження про закриття ділянки (для Координаторів)

  • Блокування рахунку на передплату після розформування замовлення

  • Опрацювання замовлення на друковану продукцію (для Координаторів)

  • Надходження необхідних документів для виплати винагороди Координатора (для координаторів, які працюють за цивільно-правовим
    договором)

  • Надходження Договору (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)

  • Відсутність карткового рахунку (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)

  • Відсутність необхідних документів для виплати винагороди Координатора (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим
    договором)

  • Не прийнятий Договір Координатора, через невірне оформлення документу (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим
    договором)

  • Не прийняті документів для виплати винагороди Координатора, через
    невірне оформлення документу/документів (для Координаторів, які працюють
    за цивільно-правовим договором)

  • Затримано експрес замовлення. Перевищення ліміту кредиту

  • Затримано експрес замовлення. Борг на рахунку

  • Затримано експрес замовлення. Потрібна передплата

  • Затримано експрес замовлення. Потрібні документи

  • Затримано експрес замовлення. Немає товару для доставки

    Якщо Ваш телефон знаходиться поза зоною досяжності або відключений, система
    розсилання буде повторювати спроби відправити SMS протягом наступних 2
    годин.
    Після закінчення цього терміну всі недоставлені SMS будуть видалені.
    Послугу SMS-повідомлень підтримують всі моделі мобільних телефонів.

    Вартість послуги:
    • для Представників - 2 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень;

    • для Координаторів - 3 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень.


    Зверніть увагу: у разі, якщо протягом Кампанії Ви не отримували таких повідомлень (не розміщували замовлення, не
    сплачували замовлення, не реєстрували нових Представників) – оплата
    зніматися не буде.

    Офіційні умови користування послугою.

    E-mail (підписка на ел. каталог)

    Залиште свою адресу електронної пошти у розділі «Моя особиста інформація». Ви
    будете регулярно отримувати важливу інформацію про вигідні
    пропозиції, ексклюзивні події, зміни у сервісі, а також інформацію про
    статус відправленого Вами замовлення.

    Пам’ятайте, Ваш успіх залежить від своєчасної проінформованості!

    Не знаєте як створити електронну пошту? Читайте наші рекомендації у розділі «Як вести інтернет-бізнес».

    Любовь— лучшая косметика. Но косметику купить легче.
  •  
    Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Подключаем AVON mobile (Преимущества сервиса AVON mobile)
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Поиск: