Avon в Украине
Гаряча лінія Avon 0-800-50-50-80
(безкоштовно з мобільних)

E-mail: avon.kiev.at@gmail.com

Телефони для реєстрації
нових Представників Avon

044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42
[ Новые сообщенияПравила форумаRSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Размещение экспресс-заказа (Правила размещения экспресс-заказа Avon)
Размещение экспресс-заказа
MargoshkaДата: Пятница, 19.08.2011, 22:38 | Сообщение # 1
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
ІНСТРУКЦІЯ ПО РОЗМІЩЕННЮ ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕНЬ З К05/2011
AVON

Необхідно:

1. 1. Обрати зручний для Вас пункт видачі експрес-замовлень
2. 2. Вислати заяву на реєстрацію адреси і отримати підтвердження
3. 3. Через три дні обрати вид обслуговування «Експрес-замовлення» на сайті

КРОК 1 .ЯК ОБРАТИ АДРЕСУ ДЛЯ ЕКСПРЕС-ДОСТАВКИ?

Починаючи з К04/2011 Вам необхідно вибрати зручний для Вас пункт видачі експрес-замовлень зі списку на сайті.

* Ви можете змінювати адресу доставки не менш ніж за 3 дні до розміщення замовлення.
* Змінювати адресу доставки можна 1 раз на Кампанію.

КРОК 2. ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ АДРЕСУ ДОСТАВКИ?
Необхідно надіслати заявку з темою "Реєстрація адреси експрес-доставки" через сервіс «Зв'яжіться з нами» на www.avon.ua із зазначенням адреси та індексу найзручнішого для Вас пункту видачі.

* Як тільки Ваша заявка буде опрацьована, Ви отримаєте підтвердження на вказану вами електронну пошту, а також на номер телефону, зареєстрований у AvonMobile.
* Заявки на зміну адреси по телефону не приймаються.
* Увага! У випадку якщо адреса Сервісного Центру значилася у вас постійним пунктом видачі і Ви не надішлете заявку про зміну на більш зручний Вам пункт видачі протягом К04/2011, з К05/2011 Ви будете отримувати замовлення в найближчому до Сервісного Центру пункті видачі. Дивіться список альтернативних адрес у файлі нижче.

КРОК 3. ЯК РОЗМІСТИТИ ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ?
1. Після реєстрації заявки, з Кампанії 05/2011 на Вашій персональній сторінці з'явиться вид обслуговування «Експрес-замовлення»
2. Переконайтеся, що вказана вірна адреса експрес-доставки у графі «Деталі доставки» на останньому кроці розміщення замовлення.
3. Після обробки замовлення на номер телефону, зареєстрований вами в AvonMobile, Ви отримаєте смс-повідомлення про виконання замовлень з зазначенням обраного Вами пункту доставки.

Важливо! Розміщення експрес-замовлень через смс і термінали ОСМП недоступне.

Для вас послуга експрес-замовлення - безкоштовна, якщо рівень знижки замовлення складе 22% і більше.

Якщо рівень знижки Вашого замовлення складе менше 22%, вартість цієї послуги - 15 грн.

Для членів Президентського Клубу послуга експрес-замовлення - БЕЗКОШТОВНА.

Отримання експрес-замовлень можливо в містах:
Отримання експрес-замовлень можливо в містах:
Київ, Дніпропетровськ, Донецьк - через 2 робочих дні
Одеса, Харків, Львів і Сімферополь - через 3 робочих дні
не рахуючи дня здачі замовлення, вихідних і святкових днів.



* Згідно графіку роботи ПВ

Тепер Ви можете отримати експрес-замовлення в самому зручному для Вас пункті видачі!
[color=green][/color]Вы не вошли
[color=green][/color]

Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
 
MargoshkaДата: Пятница, 19.08.2011, 22:40 | Сообщение # 2
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
Уважаемый Представитель!

Итак! С Кампании 05/2011 каждый Представитель может воспользоваться размещением экспресс-заказа.

Что для этого необходимо?
1. Выбрать адрес удобного пункта выдачи экспресс-заказов из списка
2. Выслать заявку на регистрацию адреса экпресс-доставки через сервис «Свяжитесь с нами» на www.avon.ua и получить подтверждение
3. Через три дня выбрать вид обслуживания «Экспресс-заказ» на сайте

Экспресс-заказ - бесплатный, если уровень скидки заказа составит 22% и более.
Если уровень скидки заказа составит меньше 22%, стоимость этой услуги – 15 грн.

Для членов Президентского Клуба экспресс-заказ – БЕСПЛАТНЫЙ.

Получение экспресс-заказов возможно в городах:
Киев, Днепропетровск, Донецк - через 2 рабочих дня,
Одесса, Харьков, Львов и Симферополь – через 3 рабочих дня.

Подробней о том, как и когда размещать экспресс-заказ узнайте на сайте в разделе "Информация"-"Сервисное предложение".
На странице "Экспресс-заказ для каждого" Вы найдете инструкцию и список почтовых отделений/пикап-поинтов (100% покрытие п/о в указанных городах).

Теперь Вы можете получить экспресс-заказ в самом ближайшем пункте выдачи!

С уважением
Ваша Компания AVON


Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
 
ИнессаДата: Понедельник, 26.12.2011, 16:25 | Сообщение # 3
Хранитель форума
Группа: Координаторы Avon
Сообщений: 1852
Статус: Offline
В субботу радовалась как ребёнок, что закрыла 17 кампанию и все мои представители сдали заказы 17 каталога. Дудки!!! Они сегодня вспомнили, что мы по понедеьникам сдаёмся. Вот и сижу на работе и оформляю экспресс-доставки на Киев. wacko biggrin Но пусть будет! В К-1 может больше будет сумма продаж группы!!! happy smile

Мужей у меня было трое, детей у меня двое, а я у себя ОДНА!!!

 
MargoshkaДата: Четверг, 27.11.2014, 15:33 | Сообщение # 4
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline
Правила обробки експрес замовлень
Інструкція: Правила обробки експрес замовлень з К14-2014 (29.09.14)

1. Експрес замовленнями вважаються всі типи замовлень, окрім Регулярного.
2. Графік обробки експрес замовлень не змінюється: замовлення, здані з 6:00 до 23:59
обробляються на наступний робочий день після розміщення, експрес замовлення, розміщені з
понеділка по п'ятницю з 00:00 до 5:59 опрацьовуються в цей же день.
3. Після обробки замовлення, яке успішно пройшло перевірку на відповідність кредитній політиці
Компанії, відправляється SMS з інформацією про баланс, залишок ліміту кредиту, адресу
доставки і дату отримання замовлення.
4. Подальша обробка замовлення, що не пройшло кредитний контроль, відбувається за такою
схемою:
a. Замовлення обробляється вдруге наступного робочого дня. При цьому, на номер
телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile, відправляється SMS з причиною
блокування (причини блокування замовлень перераховані в п.6 даної інструкції)
b. У разі, якщо при повторній обробці замовлення існує причина (або причини), за
яким/якими замовлення не може бути опрацьоване, SMS з причиною/причинами
блокування відправляється вдруге, а замовлення обробляється ще раз, наступного
робочого дня
5. Замовлення обробляється до тих пір, поки не пройде кредитний контроль і не буде
опрацьоване. SMS з однаковою причиною блокування замовлення відправляється 3 рази
поспіль. Після цього замовлення може йти в обробку, але SMS про причину затримання не
надсилається.
a. У разі, якщо в процесі повторної обробки причина затримання замовлення відрізняється
від попередньої, SMS з новою причиною, також, відправляється тричі
b. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з причини «Перевищення ліміту кредиту»
до останнього четверга кампанії, таке замовлення проходить ручний контроль в останній
четвер Кампанії, його сума зменшується на суму перевищення ліміту кредиту шляхом
видалення деяких позицій замовленої продукції
c. У разі, якщо замовлення не проходить обробку з інших причин, таке замовлення
видаляється в останню п'ятницю Кампанії.
d. Всі експрес замовлення, які не пройшли кредитну перевірку в останню п'ятницю кампанії,
видаляються. Замовлення, які були здані в останній четвер кампанії і заблокувались з
причини «Перевищення ліміту кредиту», теж, видаляються. Ручний кредитний контроль і
зменшення замовлення до доступної суми ліміту кредиту не відбувається.
e. Замовлення, яке знаходиться в обробці, не підлягає зміні: продукція в нього не додається
і не видаляється. Від такого замовлення можна лише відмовитись, звернувшись через
посилання «Зв’яжіться з нами» з особистої сторінки, і розмістити інше.
f. При видаленні замовлення на номер телефону, зареєстрований в послузі Avon Mobile,
відправляється SMS з інформацією про видалення замовлення.
6. Плата за обробку експрес замовлень здійснюється з урахуванням типу доставки та суми
замовлення.
Вартість послуги доставки експрес замовлення:
Пункти доставки від 600 грн від 300 до 599,99 грн до 299,99 грн
Поштомат PickPoint 12,5 грн 12,5 грн 27,5 грн
Поштомат Post24 8 грн 8 грн 23 грн
АЗС ОККО 8 грн 8 грн 23 грн
Інші пункти видачі безкоштовно 15 грн 30 грн

7. Причини блокування замовлень з текстами SMS, а також дії, які необхідно вжити для того, щоб
замовлення було опрацьоване, представлені в таблиці:
8. Для того, щоб впевнитися, що замовлення буде опрацьоване, можна перевірити, чи є
заборгованість на рахунку і якою сумою кредиту можна скористатися для замовлення
продукції. Цю інформацію можна дізнатися за такими каналами комунікації:
a. IVR. Це служба голосових повідомлень, що доступна цілодобово, без вихідних та свят, за
телефонами мобільних операторів (тариф в залежності від певного пакету мобільного
оператора):
МТС (050) 110-98-50
Київстар (067) 408-38-88
Укртелеком (044) 230-36-26
Також, доступні стаціонарні телефонні лінії:
Київ (044) 230-36-77
Львів (032) 297-06-56
Дніпропетровськ (056) 770-39-98
Донецьк (062) 332-29-81
Одеса (048) 786-97-80
Харків (057) 715-46-67

b. Avon Mobile. Це інформаційний сервіс, який дозволяє в режимі SMS моніторити стан
особового рахунку. SMS відправляється в момент певної транзакції по рахунку: обробка
замовлення, надходження оплати на рахунок, обробка повернення тощо.
c. Центр контактів. Сервісна служба компанії, яка відповідає на телефонні дзвінки та
повідомлення, відправлені з сайту за посиланням «Зв'яжіться з нами».



Детальніша інформація про телефони і графік роботи служби знаходиться на сервісному сайті:
http://service.avonhit.com.ua/getinfo#part_1
d. Сайт www.avon.com.ua Офіційний сайт компанії, доступний для використання після
отримання особистого рахунку і створення облікового запису. Стан рахунку можна
побачити на головній сторінці Представника або Координатора під плашкою «Стан
Рахунку» або в меню Мій офіс - Баланс рахунку.
З більш детальною інформацією про вищенаведені способи отримання інформації можна
ознайомитись на Сервісному сайті http://service.avonhit.com.ua
[color=green][/color]Вы не вошли
[color=green][/color]

Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
 
MargoshaДата: Воскресенье, 07.06.2015, 21:56 | Сообщение # 5
Близкий друг форума
Группа: Администраторы
Сообщений: 239
Статус: Offline
ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ Кожний
з нас постійно рухається вперед для того, щоб реалізувати свої ідеї,
мрії, плани. Avon розуміє, що час – це самий цінний фактор в досягненні цілей.

Саме для Вас Avon пропонує сервісну пропозицію Експрес-замовлення.

Зробіть всього три кроки:

  • Крок 1. оберіть зручний для Вас пункт видачі зі списку на сайті.

  • Крок 2. зареєструйте (або змінить) адресу доставки на Вашій персональній сторінці, та оберіть вид обслуговування «Експрес-замовлення».

  • Крок 3. через 3 години після реєстрації (або зміни) на Вашій персональній сторінці з'явиться
    вид обслуговування «Експрес-замовлення», виберіть даний вид замовлення.

    Зверніть УВАГУ! За таким алгоритмом, Ви також можете змінити адресу доставки регулярного замовлення.

    Деякі правила обробки експрес-замовлень*!
    Основні зміни:
  • експрес-замовлення, які не пройшли автоматичну перевірку кредитного контролю в останню п’ятницю Кампанії, будуть видалені;
  • у разі неможливості обробки замовлення на наступний день після здачі він обробляється повторно до тих пір, поки не буде усунута причина його
    блокування;
  • причина блокування замовлення повідомляється Представнику в смс, яке відправляється на номер телефону, зареєстрований в Avon Mobile;
  • із замовлення сума якого перевищує ліміт кредиту не видаляється продукція, а Представник має можливість отримати весь замовлений товар
    після того, як зробить оплату перевищення.

    Детальніше з правилами обробки експрес-замовлень ознайомтеся з інструкції.
    Віримо, що нові правила дозволять зберегти кожне замовлення Представника і
    кожну одиницю, замовленої Клієнтами продукції Компанії Avon!
    * Експрес-замовленнями вважаються всі типи замовлень, крім регулярних!

    З умовами отримання експрес замовлення Ви можете ознайомитсь тут

  •  
    Tanya-avonДата: Суббота, 21.11.2015, 09:02 | Сообщение # 6
    Душа форума
    Группа: Координатор AVON
    Сообщений: 370
    Статус: Offline
    Экспресс-доставка будет бесплатной для заказов на сумму более 900 грн по ценам Каталога (22% скидки).
    Если стоимость заказа по ценам каталога будет меньше 450 грн, тогда стоимость обработки экспресс-заказа составит 25 грн.
    Стоимость доставки в сети заправок ОККО и на Почтоматы остается без изменений,15,00 грн.


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
     
    Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Размещение экспресс-заказа (Правила размещения экспресс-заказа Avon)
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Поиск: