Avon в Украине
Гаряча лінія Avon 0-800-50-50-80
(безкоштовно з мобільних)

E-mail: avon.kiev.at@gmail.com

Телефони для реєстрації
нових Представників Avon

044-361-25-94
073-157-57-59
050-155-42-44
096-542-29-42
[ Новые сообщенияПравила форумаRSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Кредитная политика (Сумма на которую можно разместить заказ)
Кредитная политика
MargoshkaДата: Пятница, 19.08.2011, 22:13 | Сообщение # 1
Хозяйка Сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 11283
Статус: Offline

Своєчасна оплата - надходження повної суми на рахунок Представника в базу даних Компанії в термін не пізніше 21-го дня з моменту виписки рахунку-фактури.

Несвоєчасна оплата - надходження коштів на рахунок Представника в базу даних Компанії в термін пізніше 21-го дня з моменту виписки рахунку-фактури.

2. Особливості:

1) Початковий ліміт кредиту – 950 грн.

2) На перших 3-х рівнях наступне замовлення НЕ може бути оброблене без сплати або повернення попереднього (при дотриманні встановленої Компанією процедури повернення товару).

3) 4-й рівень ліміту кредиту (1400 грн./2800 грн.):

а) дозволяє розміщувати декілька замовлень у рамках ліміту кредиту без сплати або повернення попереднього, якщо не вийшов жоден термін сплати попередніх замовлень.

б) можливість подвоєння ліміту кредиту, тобто досягнення рівня – 2800 грн. Для цього необхідно своєчасно сплатити 3 замовлення підряд, на четверте замовлення і надалі надаватиметься подвійний ліміт кредиту за умови своєчасної сплати замовлень.

в) надає ліміт кредиту у розмірі 1400 грн., що не знижується!!!

3. Термін сплати замовлення:

Термін сплати замовлення – 10 днів з дня отримання замовлення.

Своєчасна оплата – надходження повної суми на рахунок Представника в базу даних Компанії в термін не пізніше 21-го дня з моменту виписки рахунку-фактури. Тобто, оплатити Ваше замовлення Вам потрібно у термін в 10 днів з регламентованої дати отримання замовлення, щоб кошти надійшли не пізніше 21-го дня з дати накладної-рахунку.

Несвоєчасна оплата – надходження коштів на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21-го дня з дати виписки рахунку-фактури.

УВАГА! На перших 3-х рівнях наступне замовлення не може бути оброблене без сплати або повернення попереднього (при дотриманні встановленої Компанією процедури повернення товару).

4. Підвищення ліміту кредиту:

Ліміт кредиту підвищується згідно зі схемою при своєчасній оплаті (тобто, надходження повної суми на рахунок Представника в базу даних Компанії в термін не пізніше 21-го дня з моменту виписки рахунку-фактури.)

Зауважте, при оформленні замовлення на суму, що перевищує Ваш поточний ліміт кредиту, замовлення може бути оброблено лише за умови своєчасної попередньої сплати різниці між сумою замовлення за цінами каталогу та лімітом кредиту за цінами каталогу. У випадку відсутності такої сплати, замовлення буде зменшено до суми ліміту кредиту згідно з правилами скорочення замовлення.

КРЕДИТНА ПОЛІТИКА ДЛЯ ЧЛЕНІВ ПРЕДСТАВНИЦЬКОГО КЛУБУ
(з К14/2008)

Схема подвоєння ліміту кредиту членів Представницького Клубу



1. Ваш ліміт кредиту не знижується нижче рівня, який Ви здобули в Представницькому Клубі!
2. Ви маєте можливість подвоїти Ваш ліміт кредиту шляхом своєчасної сплати 3-х замовлень підряд, знаходячись на Вашому Клубному рівні ліміту кредиту.
3. Ви втрачаєте подвоєний ліміт кредиту, якщо Ви несвоєчасно сплачуєте Ваше замовлення. Ви також можете відновити подвоєний ліміт кредиту, сплативши 3 замовлення підряд своєчасно.
4. При оформленні замовлення на суму, що перевищує Ваш поточний ліміт кредиту, замовлення може бути оброблено лише за умови своєчасної сплати різниці між сумою замовлення за цінами каталогу та лімітом кредиту за цінами каталогу. У випадку відсутності такої сплати, замовлення буде зменшено до суми ліміту кредиту згідно з правилами скорочення замовлення.
5. Термін сплати замовлень – 10 днів з регламентованої дати доставки замовлення. Кошти мають поступити на особовий рахунок не пізніше, ніж на 21-й день з дня виписку рахунку-фактури.
[color=green][/color]Вы не вошли
[color=green][/color]

Говорят что у каждого Консультанта Эйвон в паспорте есть ароматизированная страничка
 
Tanya-avonДата: Суббота, 21.11.2015, 09:14 | Сообщение # 2
Душа форума
Группа: Координатор AVON
Сообщений: 370
Статус: Offline
Схема повышение-понижение лимита кредита



1) Новом Представителю с размещением первого заказа предоставляется лимит кредита равна Уровню 1 (1850/1376 грн по каталогу /
накладной-счету).

2) Лимит кредита повышается до Уровня 2 (3700/2730 грн по каталогу / накладной-счету) при своевременной оплате 3-х заказов подряд.

3) После полной оплаты (или поступлении электронного подтверждения о полной оплате) первого заказа, начиная со второго заказа, представитель
имеет возможность размещать несколько заказов в рамках лимита кредита.

4) Лимит кредита Представителя, что достиг Уровня 2, в случае поступления денежных средств (или электронного подтверждения оплаты) на
счет Представителя в базу данных Компании позднее 21 дня со дня выписки
накладной-счета, падает на Уровень 1.

5) Уровень кредита может быть повыше, если Представитель размещает три заказа (независимо от интервала их размещения) и своевременно
оплачивает их.

3. Срок оплаты заказа:

Срок оплаты заказа - 10 (десять) банковских дней с момента выписки Компанией накладной-счета.

Своевременная оплата - поступление денежных средств в полном размере на счет
Представителя в базу данных Компании в срок не позднее 21-го дня с
момента выписки счета-фактуры. То есть, оплатить Ваш заказ Вам нужно в течение 10 (десяти) банковских дней с момента выписки Компанией накладной-счета, чтобы средства
поступили на Ваш личный счет в Компании не позднее 21-го дня с даты
выписки накладной-счета.

Несвоевременная оплата - поступление денежных средств на счет Представителя в базу данных Компании позднее 21-го дня с даты выписки
накладной-счета.

Поступления электронного подтверждения об оплате - поступления информации от банковского учреждения, сети терминалов или оплаты через
Интернет об осуществлении оплаты с указанием суммы и времени платежа.

4. Повышение лимита кредита *:

Заметьте, при оформлении заказа на сумму, превышающую Ваш текущий лимит кредита *
заказ может быть обработано только при условии своевременной
предварительной оплаты (или поступлении электронного подтверждения об
оплате) разницы между суммой заказа по ценам каталога и лимитом кредита
по ценам каталога. В случае отсутствия такой уплаты, заказ будет уменьшен до суммы лимита кредита согласно правилам сокращения заказа.

* Под кредитом понимается отсрочка платежа за заказанную продукцию
[color=green][/color]Вы не вошли
[color=green][/color]

Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
Форум о косметике » Раздел для Представителей Avon » Оформление заказа » Кредитная политика (Сумма на которую можно разместить заказ)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: